آخرین تحولات مربوط به بحران مهاجران در اروپا+ تصویر

خبرگزاری فرانسه آخرین تحولات مربوط به بحران مهاجران در اروپا را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری فرانسه آخرین تحولات بحران مهاجرت به اروپا را منتشر کرد. کرواسی، مجارستان و اتریش از جمله کشورهایی هستند که با این بحران دست و پنجه نرم می‌کنند.


آخرین تحولات مهاجران در اروپا


کرواسی: سه‌شنبه، پس از اینکه مجارستان مرز خود را با صربستان مسدود کرد، 25 هزار مهاجر وارد کرواسی شدند. تقریبا 4 هزار نفر روز یکشنبه منتظر بودند تا از کرواسی به مجارستان منتقل شوند. 

مجارستان: یکشنبه پس از اینکه کرواسی اعلام کرد نمی‌تواند ورود مهاجرانی را که به دلیل بسته شدن مرزهای مجارستان وارد این کشور می‌شوند، مدیریت کند؛ مجارستان مرز خود را با صربستان باز کرد.

دریای اژه: یکشنبه پس از برخورد قایق مهاجران با یک کشتی، سرنشینان این قایق دردریای اژه غرق شدند. 6 کودک درمیان قربانیان بودند.

دریای مدیترانه: از ابتدای سال 2015 تاکنون، 2800 نفر به قصد عبور از دریای مدیترانه طعمه مرگ شده‌اند. نیروی دریایی ایتالیا 4500 نفر را روز شنبه و بیش از470 نفر را در روز یکشنبه نجات داد. گارد ساحلی لیبی نیز یکشنبه از غرق شدن 125 نفر در مدیترانه پیشگیری کرد.

اتریش: رئیس صلیب سرخ اتریش اعلام کرد شنبه 13 هزار نفر وارد این کشور شدند. یکشنبه نیز 7 هزار پناهجو خود را به اتریش رساندند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار