گزارش/

داعش و لاف "حمله به ایران" + تصاویر

داعش اخیرا در ادعایی عجیب و غریب تهدید کرده که مشهد را با خاک یکسان خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تروریست‌های صهیونیستی تکفیری داعش جنایات انبوهی را از سال 2011 در منطقه غرب آسیا مرتکب شدند و محور مقاومت با نقش آفرینی مثبت توانسته در برابر این جنایات ایستادگی و از گسترش آن جلوگیری کند.

اخیرا داعش ادعایی را مطرح کرده که مشابه آن را چند ماه پیش به نحو دیگری اعلام داشته بود که با واکنش‌های مقامات جمهوری اسلامی ایران مواجه شده بود.



**بازخوانی ادعای داعش

گروه  تکفیری  صهیونیستی «داعش» در صفحات توئیتر خطاب به تمامی شیعیان نوشت: «رافضی»ها بدانند که هدف ما تخریب نجف، کربلاء و سامرا است. این گروه تکفیری نوشت: بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.  «داعش» از تمامی مسلمانان درخواست کرد که برای تطهیر زمین از «رافضی»ها بسیج شوند، تا هر چه سریعتر اسلام اصیل در جهان جریان یابد. گروه تکفیری داعش ضمن تهدید ایران اعلام کرد: مشهد ایران را با خاک یکسان می کنیم. 




داعش و لاف




داعش و لاف



**شکست‌های داعش در استان  "الانبار" و "صلاح الدین"

این ادعاهای تروریست‌های داعش در حالی مطرح می‌شود که داعش هم اکنون در باتلاق عراق دست و پا می‌زند و اکنون در جبهه عملیات الانبار متحمل شکست‌های سنگینی شده  و این شکست‌ها از سوی ارتش و نیروهای مردمی عراق به داعش تحمیل شده و داعش در حال از دست دادن مواضع خود در استان  "الانبار" و "صلاح الدین" است.




داعش و لاف


داعش و لاف

داعش و لاف


البته شایان ذکر است که در استان‌های مختلف داعش یک حامی پنهان به نام ایالات متحده آمریکا دارد که هر زمان که شیب شکست‌های تروریست‌ها در عراق در حال تشدید است؛ آمریکا با کمک‌های هوایی، اطلاعاتی و تسلیحاتی به یاری این گروه تروریستی می‌شتابد. 



ایالات متحده با انتقال کمک‌های تسلیحاتی از گذرگاه‌های مرزی سوریه و عراق با همسایگان این دو کشور و پرتاب محموله‌های تسلیحاتی ( که در استان‌های "دیاله"،"نینوا"،"صلاح‌الدین" و "الانبار") مشاهده شده، داعش را از نظر تسلیحاتی یاری می‌کند. در این پروسه ترکیه و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع حاشیه خلیج فارس با ارسال کمک‌های تسلیحاتی در جبهه نبرد جنوبی و شمالی در سوریه به کمک تسلیحاتی داعش می‌شتابند.






**لاف حمله به ایران

حال که داعش در عراق در حال از دست دادن مواضع خود است چگونه می‌تواند به ایرانی حمله کند که آماده پاسخ  لازم به تروریست‌ها هستند. ضمنا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در سال 1390 نسخه تروریست‌های پژاک را پیچید ؛ می‌تواند اقدامات موثر در نابودی تروریسم در منطقه شرق و غرب  انجام دهد.  نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز آماده پاسخ لازم و درخور به تروریست‌ها هستند و فرماندهان نیروی زمینی سپاه و ارتش به روشنی مواضع خود را در تامین امنیت مرزهای شرقی و غربی مطرح کردند.  



داعش و لاف



در چند ماه اخیر داعش در مواضع خود شکست‌های سنگینی را متحمل شدند که از جمله آن می‌توان به  از دست دادن شهر "تکریت" مرکز استان صلاح الدین و بخش‌های وسیعی از استان "دیاله" اشاره کرد.



**سرلشکر فیروزآبادی: داعش جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد

سرلشکر "حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه عنوان داشت: داعش جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد و اگر در  نزدیکی به 40 کیلومتری مرزهای ایران باشد ما آن را نابود می کنیم.



**سردار آسودی: داعش در فکر خود نیز جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد

سردار سرتیپ "محمد علی آسودی" معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: داعش در فکر خود نیز جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.



**امنیت در استان های مرزی ایران چگونه است؟

در مجموع استان های جنوبی عراق که در مجاورت  استان‌های جنوب غربی ایران است از جمله "نجف"، "کربلا" و "بصره" و ... از امنیت خوبی برخوردار بوده و هیچ اثری از داعش در این مناطق نیست و البته استان‌های مجاور کشورمان از جمله "ایلام" و "خوزستان" و سایر استان‌های غربی از امنیت بسیار خوبی برخوردارند؛ اما لزوم رصد هرچه بیشتر مرزها ضروری به نظر می رسد که این اقدام به خوبی توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی انجام می‌شود.




**امیر پوردستان: هرگونه تهدیدی قبل از رسیدن به مرز در نطفه خفه خواهد شد

امیرپور دستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در مرزهای کشور حرکت‌های اطلاعاتی بسیار گسترده‌ای توسط نیروهای مسلح صورت گرفته است، اظهارداشت: هرگونه تهدید قبل از اینکه به مرزهای کشور عزیزمان نزدیک شود در آن سوی مرزها رصد شده و در نطقه خفه خواهد شد.




داعش و لاف


وی تاکید کرد: حرکت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم برای جمهوری اسلامی ایران تهدید به شمار نمی‌آید و من به ملت عزیزمان این قول را می‌دهم که مرزهای ما با وجود نیروهای مسلح از اقتدار و توان کافی برخوردار است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تحلیل حرکت‌های داعش در منطقه گفت: یکسری حرکت‌هایی از سوی داعش در عراق و سوریه صورت گرفته، اما بایستی توجه داشت که آمادگی نیروهای مردمی و ارتش این کشورها در سطح بالایی برخوردار است.


امیر پوردستان آینده داعش را بسیار تیره برشمرد و تصریح کرد: امروزه داعش به یک موجود ضعیف تبدیل شده و در آینده شاهد محو این گروه تروریستی تکفیری خواهیم بود و ایران تهدید عمده‌ای از جانب داعش احساس نمی‌کند.



**امیر آراسته: اگر تروریست‌‌ها به انقلاب اسلامی چشم طمع  داشته باشند، سرکوب خواهند شد

امیر سرتیپ ستاد "ناصر آراسته" جانشین گروه مشاوران فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره مطالب مطرح‌شده درباره نزدیک شدن تروریست‌های تکفیری داعش به مرزهای ایران اظهار داشت: داعش جرات نزدیک‌شدن به مرزهای ایران را ندارد.



وی ادامه داد: تکفیری‌ها خود می‌دانند که خطوط امنیتی جمهوری اسلامی ایران فقط مرزهایش نیست  و اگر تروریست‌‌ها چشم طمع  به انقلاب داشته باشند، سرکوب خواهند شد.




البته داعش به عنوان پیاده نظام آمریکا و اسرائیل بعضا ادعاهایی را مطرح می‌کند که واقعیت ندارد و کذب بودن آن از قبل کاملا مشخص بوده که در گذشته هم ادعای تصرف میدان آزادی را مطرح کرده بود که با وجود نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران  هرکدام  از این تهدیدات قبل از عملی شدن با پاسخی دردناک مواجه خواهد شد.



داعش و لاف

داعش و لاف


داعش و لاف







گزارش از محمد زرچینی
 
انتهای پیام/

 

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
داعش کوچولو تا سپاه ایران همتونو نابود نکرده الفرار......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
چرا ما ایرانیها بزاریم اصلا داعش جرعت کنه حتی پیش خودش همچین فکری بکنه،چه برسه به تهدید،غلط کرده فکر نکنن ما مثل بقیه کشورها مردم بی غیرتی هستیم،
داعش ربطی به مسایل سیاسی و داخلی نداره پس باید بدونه که ثانیه اول نابوده،و مردم ما همون لحظه اول کارشو تموم میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
تا ایران اسلامی دو بال داشته باشد شکست ناپذیر شهادت وظهور امام زمان عج همان بلوف صدام برای تکفیری ووهابیون کافیست که میگفت ادامه مصاحبه در تهران مگر داعشی ها نگا کردن به ایران تحت عنوان حمله به ایران را به گور ببرد ایران امام خامنه ای وملتی بزرگ شجاع شهیدپرور داردنوه های رستم و،،، دارد
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
داعش فکر احمقانه حمله به ایران رو بکنی نزدیک مرز ایران بشی همونجا ما کردها کاری میکنیم زاعش کنی وای به حال اینکه کل ایران جوابت رو بدن دروود بر ایرانی وطن پرست،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
ههههههه!یه مشت ادم فاسد هیچوقت نمیتونن حریف یه کشور بزرگ مثل ایران بشن.سربازهای داعش فقط یه مشت ادم فاسد هستن!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
وای ...وای.چقدر ترسیدیم...خخخخخخخ
این داعشیا فکر کنم چیزی زدن بالا که توهم گرفتن.!
Iran (Islamic Republic of)
محسن نامور صدیق
۱۲:۰۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
داعش گروهی منفور و ضد بشر است که متاسفانه پس از ظهورش اقدامات جنایتکارانه بسیار زیادی را مرتکب شده است. و مشخص نیست جانورانی که در لباس انسان ظاهر شده اند از کجا آمده اند و اصولاً چه میخواهند. فقط در حال جنگ وخونریزی هستند و مهمترین شاخصه آنها بریدن سر انسانهای بیگناهی است که دستشان به هیچ کجا نمیرسد. صد البته پیکارجویان داعشی آدم های ترسوئی هستند چرا که اگر جرات و شهامت داشتند سر آدمهای قدرتمند و فاسد دنیا را از تن جدا میکردند نه اینکه دستشان به خون آدمهای بیگناهی مانند ایزدیان و سایر شهروندان سوری و عراقی بی دفاع آلوده میشد. داعش بدرستی روی چنگیزخان مغول را سفید کرده چرا که چنگیز خان عاشق جنگ بود اما هیچگاه در تاریخ نیامده که دستش به خون بیگناهان آلوده شده است. چنگیزخان فقط با کسانی که مقابلش می ایستادند میجنگید اما در تمامی شهرهائی که در تسلطش بود هیچگاه دستش را آلوده به خون زنان و کودکان نکرد. اما داعشیان نیروئی خبیث قدرت طلب فاسد و عیاش هستند که فقط دنیا را برای خودشان میخواهند و به دیگران هیچ اهمیتی برای زندگییشان متصور نیستند و صحبت از اجرا و گستراندن عدل از طرف داعش فریبی بیش نیست چرا که فقط به فکر غارت و چپاول و دست اندازی به جوامع جهت تفریح شخصی هستند و پس از هر عمل متجاوزانه و وقیحانه خود و در پس هر عمل فجیع جنایتکارانه، قهقه ناشی از مستی غرور سر میدهند. در خبرها و ویدئوها همگی شاهد بوده اند که چگونه این گروه کثیف ( که حتی ظاهرشان هم به آدمیزاد نمیخورد و بیشتر شبیه جانوران هستند) جان انسانهای بیگناه را گرفته اند یا میگیرند. احیراً نیز در خبرها آمده بود که یک زن زیبا فقط بخاطر زیبائیش بدست جلادان وحشی داعش اعدام شد. و یا جنایتهای ضد بشری (مانند انفجار کودک با مواد منفجره، گردن زدن در ملا عام حتی مقابل چشم کودکان معصوم) که اصولاً گفتنش برای یک انسان متهوع و چندش آور است چه برسد به اینکه انسان بخواهد چنین رفتاری از خودش نشان دهد. چه در قران چه در انجیل یا در تورات و یا هیچ کتاب آسمانی دیگری، به گستراندن عدل و انصاف و حکومت هیچ اشاره ای به این شیوه وعملکرد و رفتار اینچنینی نشده و برعکس افراطی گری را تقبیح کرده اند و اینگونه افراد را بیماران نامتعادل روحی و جانوران درنده خو و دشمنان دین معرفی کرده اند. ایران نیز کشوری قدرتمند و بزرگ است و قابل قیاس با سوریه و عراق و خرده کشورهای منطقه نیست. حرکت به سمت ایران یعنی خودکشی دست جمعی داعش چرا که علیرغم وجود اختلافات داخلی در ایران، داعش یک دشمن مشترک است که ریختن خون تک تک این جانوران از اهم واجبات است و دیگز تعارفی برای این قضیه وجود ندارد. بهرحال سقوط این خبیثان نزدیک است و بزودی شاهد تکه و پاره شدن افراد این گروه خبیث خواهیم بود.
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۹:۵۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
خو خره مگه عقل از سرت پریده.به یک ربع که خودت کلا جمی.به نیم ساعت عربستان جمعه به یک ساعت کله رفیقات.خوب مثل ادم همون جا بتمرگ
Germany
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
چو ایران مباشد تن من
Iran (Islamic Republic of)
اکبرطرقی
۰۲:۴۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
برو یره نیام بزنم تودهنت .شماچلغوزامال ای حرفا نیستین که به مشدحمله کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
نه داعش نه امریکامگراینکه خوابشوببینن که حتی یک وجب ازخاک ایران به سرانگشتشون بخوره
United States of America
غریبه
۰۱:۲۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
خنده دارترین جوک سال بود....
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۵۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
اوهههه
نه بابا چه غلطا ما هم بیکار میشینم تا شما تشریف بیارید.
نیومده دنیا رو چهنمتون میکنیم.
دیرور پدرامون جلوتون استادن اینبار ماها جلوتونیم با پشتیمانی پدرامون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۵۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
اوهههه
نه بابا چه غلطا ما هم بیکار میشینم تا شما تشریف بیارید.
نیومده دنیا رو چهنمتون میکنیم.
دیرور پدرامون جلوتون استادن اینبار ماها جلوتونیم با پشتیمانی پدرامون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۴۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
ولش کنید بابا بچه که زدن نداره حالا داعش یه...خورده شما چرا ناراحت میشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
فکر کنم مواد بیخودی و تقلبی مصرف کرده تو هپروت بوده بدبخت نمی دونه اینجا ایران زن و مردش نترس و شجاعن تازه همه چه مسلمون چه غیرمسلمون عاشقونه امام رضاشونو دوست دارند.
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده
۰۰:۰۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
بابا غلط کرد ......خورد ولش کنید سکته میکنه پس ما به کی بخنیم ازما گفتن بود
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده
۰۰:۰۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
بابا غلط کرد ......خورد ولش کنید سکته میکنه پس ما به کی بخنیم ازما گفتن بود
Iran (Islamic Republic of)
هلنا
۲۳:۵۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
امتحان همچین خبطی مجانیه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
این داعشی ها بیجا میکنن
United States of America
رضا
۲۳:۰۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
ما داعش رو توخود عراق از راه دور نگه داشتیم حالا چه طور می خواد نزدیک خاک ایران بشه
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم صفایی
۲۳:۰۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
اگر داعش بر فرض محال به مرزهای ایران نزدیک شود قبل از دفع داعش شهرهای مهم حامیان ان: تلاویو ،حیفا ،ریاض ،جده،آنکاراواستامبول با خاک یکسان خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
مالمیری
۲۲:۴۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
سردبیر محترم دمت گرم بدجور احساسات مردم رو تحریک می کنید ایول بابا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
دو زار بده اااااااشششششششش به همين خيال باااااااششششششششش خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خنديدم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
دو زار بده اااااااشششششششش به همين خيال باااااااششششششششش خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خنديدم
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad18
۲۲:۲۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا
مرگ بر چوب دستی اش آل سعود
مرگ بر صهیونیست اسرائيل، مرگ بر تروریست تکفیری داعش.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۲:۱۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
داعش زیادی خوردی ....
اینجا ایرانه
ما مسلمانیم و ایرانی
نگاه رهبرمان برای اینکه دودمانتون به باد بره کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
سردار حتي داعشو لايق اينم ندونسته كه جوابشو بده.
سربازتيم سردار!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
جک خیلی ی ی ی جالبی بود یکی نیس به این توله سگا بگه که آخه پدرتون که اسراییله آیا ا ا ا میتونه فکر حمله به ایرانو داشته باشه که شما هم زر زیادی میزنین ن ن؟ دیگه نشنوم م م ها ا اا ا فهمیدین ن کوچولوهای کثیف ف ف.؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ملابداغ
۲۲:۰۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
عرض خود میبری وزحمت ما میداری
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۴۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه.گروه داعش بداند که ایران جهت نابودی آنها به اندازه یک مگس کش انرژی مصرف می کند.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۱:۳۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
من نظامی نیستم ولی این انسانهای پست وگرگ نما ویا هر کشور احمقی که قصد تجاوز به ایران را داشته باشه ما جوونای ایران از این کارشون پشیمونشون میکنیم واز صفحه روزگار محوشون میکنیم... ما جوونای ایران شیرهای خفته هستیم که به موقع بیدار میشیم... ومنتظر وقتش هستیم که رهبرمون به ما دستور بده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
ما هیچوقت دشمن رودست کم نمیگیریم وهمیشه اماده هستیم اگر فکر میکنی میتونی حمله کن عواقب بدی داره توکه عددی نیستی عواقبش دامن شیطان بزرگ(امریکا) رو میگیره ونابودش میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
ما هیچوقت دشمن رودست کم نمیگیریم وهمیشه اماده هستیم اگر فکر میکنی میتونی حمله کن عواقب بدی داره توکه عددی نیستی عواقبش دامن شیطان بزرگ(امریکا) رو میگیره ونابودش میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
فک کنم شیشه زدن ؛بیچاره ها تو توهمن
Iran (Islamic Republic of)
میلاد حسینی
۲۱:۱۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
همونجور که امیر پوردستان داعش گروهیه که به تاریخ میپیونده ..به یاری خدا خیلی زود..اینا برا ابراز وجود و ایجا جو روانی و جنگ روانی خیلی چیزا میگن که خودشونم میدون زر مفته....
Iran (Islamic Republic of)
حسن از شیراز
۲۰:۵۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
اون اربابانتان آمریکا ی جنایتکار و رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نمیتونند بکنند چه برسد به شما .
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم علیخانی
۲۰:۵۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
امام رضا قلب ایرانه.... کسی بره طرفش کل جمعیت ایران بسیج میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
قدرت الهی رهبرم سید علی در دنیا قابل قیاس با قدرتی نیس . یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۴۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
از روی جنازه ما ایرانی ها باید رد بشید که بخواید به حرم های اهل بیت بی حرمتی کنید...
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۴۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
منتظریم چه غلطی میتونند بکنند
Iran (Islamic Republic of)
سرباز سید علی
۲۰:۴۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
داعش یک بار دیگه از این غلطا بکنی میام براتا
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۰:۱۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
داعش داعش به چیتون مینازید
اگه مردشین بیاین ببینین که ایرانی ها چکارتون میکنن بعد این
بار اخرتون باشه که باایرانی ها از حرفا میزنین
داعش بیند در خواب هندوانه همچین له له زده برای یک تخم هندوانه!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۱۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
بشکند دست نیروهای مسلح گردن دشمنان اسلام را انشاالله
سلامتی و ظهور حضرت مهدی(عج) صلوات
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۱۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
یه طوفان شن دیگه رخ می ده !!!!!!!!!
امتحانش مجانیه !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا تشرفی
۲۰:۱۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
همان طور که صدام را بکمک رهبر عزیزمان نابود کردیم .داعش را نیز نابود میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
..داعش جان میام براتا
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۰۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
آمریکا خودش مثل سگ میترسه به ایران بگه رو چشمت ابرو وای به حال موش کثیفی مثل داعش. آشغالها اگه جرعت دارین نزدیک کربلا بشین ببین چه به سرتون میاد وای به حال اینکه بیای مشهد . مگه مردم کرمانشاه مردن!!! تو تاریخ نشان داده هیچ امپراطوری نتوانسته از طرف کرمانشاه وارد ایران بشه . ما کردها اینجا قومی هستیم که هر کس چشم به مرز ایران داشته باشه اون ور مرز خونش ریخته شده
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۸:۲۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
داعش جرات حمله به ایران رو نداره. همین
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۱۸:۰۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
چ غلطا!
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۷:۴۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
بیا ببین چه بلایی سر هفت جدوابادتون میاریم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
چیه سرتون به تنتون زیادی کرده
-
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
داعش اگر بخواهد به مشهد وحرم امام رضا(ع) نزدیک بشه ویا حتی نگاه چپ بکنه باید از روی اجساد هفتاد میلیون شیعه ایرانی عبور کنه چون همه ایرانی ها عاشق امام رضا(ع) هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
داعش حمله ه ایران چه غلطا .........
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۱۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
بعدازمصرف موادوابتلابه توهم یک چیزایی مصرف کننده میگه که بعدازپریدن اثر مواد وجودشووحشت فرا میگیره تامصرف دوباره ازسوراخ موش بیرون نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
آخی. ......خیلی حالش خرابه چه توهمی ؟؟؟؟ کلی خندیدم بیارینش خندوانه استند آپ کمدی همه بخندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
با حشره کش تارو مار میفرستیمش اون دنیا
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۵:۵۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
هیچ غلطی نمیتواند بکند
لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین (ع)
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۵:۵۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
جک خنده داری بود و کلی خندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
shahed
۱۵:۵۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
دم همتون گرم ' آدم لذت میبره وقتی این وحدت و همبستگی رو در مقابل دشمن می‌بینه ' جانم فدای رهبرم سید علی ' مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسراییل مرگ بر آل سعود'
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
باز داعش پاشو از گیلیمش داز کرده
اگر یه بار دیگه از این اشتباهات کنی ببین چی کارت میکنیم داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
چند روز بود از این مصیبت ها دلمون گرفته بود حقیقتش دلمون آتیش گرفته بودحالا همون دشمن باعث خنده مون شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
رهبر عزیزمون تا یک گوشه به عربستان دادن عربستان سریع عوض شد
حالا تو که هیچی نیستی
اگرم رهبرم فرمان دهند ما ملت عزیز و متحد تو رو با خاک یکسانت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
داودی
۱۵:۵۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
مال این حرفا نیست.خر کی باشه که بخواد به ایران حمله کنه.
Iran (Islamic Republic of)
سید علی موسوی
۱۵:۴۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
خیلی رو دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
داعش اسراییلی داره آخرین نفسهاشومیکشه واین آرزوییه که به گور خواهدبرد
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۵:۳۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
داعش ودارودسته هاشو زیرپا له میکنیم..
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۳۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
ماعاشق مبارزه باتروریسم
لبیک یا حسین ع
لبیک یا خامنه‌ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
ولش کنین شترو خواب دیده توهم زده
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۲۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
ولی امر مسلمین جهان کافیه یه فوت کنه و داعش و دارو دستش میرن بغل ملک عبداله گریه زاری میکنن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
فدائيان تا دندان مسلح صدام هشت سال در صفر مرزي هيچ كاري نتوانستند بكنند حالا به ياد آن روزها قومپوز در ميكنند
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۵:۲۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
شنیدم یک دختربچه کرد داره گوش داعشیها رو میبره .
سر کرده داعش بهتره مراقب زبونش باشه و حرف مفت نزنه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست..........
Iran (Islamic Republic of)
یه مشهدی
۱۵:۱۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
داعشی در چه فکریه ایران پر از بسیجیه
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۵:۱۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
غلط کرده
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۱۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
خىلى باحال بود آفرىن داعش نمکدون.
چقد خوب دروغ مىگوىىد شما.
مرگ بر اسرائىل.........داور دقت کن
خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۱۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
لبیییییییک یا خامنه‌ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
داعش ریز میبینمت
ببین اگه بخوای ده فرسخ تر از خاک ملتم رد شی چی کارت میکنیم میخوای امتحان کن
ما عاشق مبارزه با تروریسم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
داعش ریز میبینمت
ببین اگه بخوای ده فرسخ تر از خاک ملتم رد شی چی کارت میکنیم میخوای امتحان کن
ما عاشق مبارزه با تروریسم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
خب بگو اگه خیالی داری تا دانشگاه ثبتنام نکنم ...هوم
Iran (Islamic Republic of)
باغیرت
۱۵:۰۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
...خورده
دیگه نبینم اسم کشور عزیزمو به زبون کثیفت بیاری
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
باشه میخندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
اگر رهبر م حکم جهاد دهند با خاک یکسانت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۰۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
هچون امریکاداعش هم هیچ غلطی نمیتواندبکند
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر داعش
۱۵:۰۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
جرات داری پاتو بزاری لبه مرز ایران ببین چی کارت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
فدایی ولایت
۱۴:۵۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
شما اگه جرات دارید و راست میگید به سامرا و نجف و کربلا نزدیک بشید،تا ببینید چه بلایی به سرتون میاریم طوری که در تاریخ ثبت بشه،حالا مشهد که جای خود داره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
فدائيان تا دندان مسلح صدام هشت سال در صفر مرزي هيچ كاري نتوانستند بكنند حالا به ياد آن روزها قومپوز در ميكنند
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۴:۵۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
رهبر عزیزمون به رئیستون (عربستان) هشدار جدی داده شما که دیگه جای خود دارید و ما شمارو به اندازه پشه هم به حساب نمیاریم پس لاف بیخود نزنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
فدائيان تا دندان مسلح صدام هشت سال در صفر مرزي هيچ كاري نتوانستند بكنند حالا به ياد آن روزها قومپوز در ميكنند
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
الان من چی بپوشم اخه . . .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
فدائيان تا دندان مسلح صدام هشت سال در صفر مرزي هيچ كاري نتوانستند بكنند حالا به ياد آن روزها قومپوز در ميكنند
-
مرتضی اراک
۱۴:۴۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
واقعا داعش چه فکری پیش خودش میکنه این جک ها رو میگه شاید میخواد مارو بخندونه
Iran (Islamic Republic of)
آدینه
۱۴:۱۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید اقااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۴:۱۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
بامزه بود کلی خندیدم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۱۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند جوابم دهد
Iran (Islamic Republic of)
حسین خوارزم
۱۳:۴۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
بچه شیر های ایرانی مثل ابابیل بر سرتان آوار خواهند شد و کاری خواهند کرد که مادرتان را به خاطر زاییدنتان لعنت کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
منجی
۱۳:۴۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
پس ما اینجا هویجیم....
پوستتو طوری میکنیم که حتی ضایعاتی هم نخردش چه برسه به دباغی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
سگی که واق واق میکنه هرگز حمله نمیکنه. خخخخخخخخخخخخخخخخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
یکی نیست بگه شما که از سردار سلیمانی ما میترسید بهتره از این حرفهای مفت نزنید چون اون وقت به جای یه نفر، با یه ملت طرفید ما زمین رو از وجود نجس شما پاک میکنیم.
۱۲
آخرین اخبار