قم؛

تیم تنیس روی میز قم از لیگ دسته اول بازماند

تیم تنیس روی میز قم در پایان دور چهارم لیگ دسته اول تنیس روی میز نوجوانان و نونهالان کشور از صعود به مرحله نهایی لیگ دسته اول بازماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دور برگشت پیکارهای تنیس روی میز لیگ دسته اول نوجوانان و نونهالان کشور جمعه شب در قم به پایان رسید و تیم‌های آذربایجان غربی و کرمانشاه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.  

در این مسابقات که در خانه تنیس روی میز قم برگزار شد تیم تنیس روی میز قم در آخرین مسابقه خود ۵ بر صفر برابر تیم گلستان به پیروزی رسید اما این برد برای کسب سهمیه صعود به نیمه نهایی کافی نبود. 

نماینده قم با ۲ شکست پی در پی  برابر کرمانشاه و آذربایجان غربی در دور‌های سوم و چهارم فرصت صعود را از دست داد و سایر نتایج نیز به طوری  رقم خورد که قم در ‌‌نهایت در رده سوم گروه ایستاد. 

کرمانشاه با این برد ۹ امتیازی شد و در صدر قرار گرفت و آذربایجان غربی با حضور در رده دوم دومین سهمیه صعود را از آن خود کرد اما قم، بنیان دیزل کاشان و هیئت تنیس روی میز گلستان در کسب صعود ناموفق بودند. 

در پایان دور رفت این مسابقات که در ارومیه برگزار شد، تیم‌های کرمانشاه و آذربایجان غربی در صدر ایستاده بودند و قم نیز سوم شده بود.

انتهای پیام/ی
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.