لرستان؛

چاپ 110 عنوان کتاب در لرستان

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، از چاپ حدود 110 عنوان کتاب در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهاروند به برنامه های نهمین نمایشگاه کتاب لرستان اشاره کرد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه برنامه رونمایی کتاب طی سه نوبت برگزار خواهد شد که یک بخش به حوزه دفاع مقدس، یک بخش به کتب دینی  و ارزشی و بخشی دیگر به سایر موضوعات از جمله تاریخ لرستان تعلق خواهد داشت.

وی به رونمایی از 25 عنوان کتاب در روز دوم برپایی نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: تا پایان زمان برپایی نهمین نمایشگاه کتاب لرستان از حدود 50 عنوان کتاب دیگری که در شش ماه اول سال منتشر شده اند رونمایی خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تعداد کتب چاپ شده در استان در سال گذشته را حدود 110 عنوان کتاب برشمرد و افزود: در شش ماه دوم سال گذشته آمار چاپ کتاب در استان رشد قابل توجهی پیدا کرد.
 
بهاروند نقد و بررسی کتاب، شعر خوانی، شاهنامه خوانی، برگزاری کارگاه آموزشی قرآن را از برنامه های جنبی نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان خواند و افزود: در این نمایشگاه همچنین برنامه های ویژه دفاع مقدس، برنامه های مربوط به اعیاد قربان و غدیر و برنامه های هنری همچون اجرای موسیقی، نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی برگزار می شود.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.