عضو شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد:

جبران خسارات سیلاب‌ امیریه در دستور کار قرار گرفت

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: خسارات وارده در اثر جاری شدن سیلاب در امیریه شهریار در حال بررسی است و پس از جمع‌بندی نهایی اقدامات لازم ازسوی مدیریت شهری عملیاتی خواهد شد.

جبران خسارات سیلاب‌ امیریه در دستور کار قرار گرفتمحمد کلهر عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، در تشریح تدابیر پیش‌بینی شده مدیریت  شهری برای جبران خسارات منازل تخریب شده بر اثر سیلاب منطقه امیریه اظهار داشت: خسارات وارده در حال بررسی است که پس از جمع‌بندی و مطالعات نهایی اقدامات لازم از سوی مدیریت شهری عملیاتی می‌شود.

وی افزود: لایحه ای در حال تنظیم است تا پیرو آن جدول کشی خیابان‌ها و زه‌کشی‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی با جدیتی هر چه بیشتر اجرایی شود.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد: احداث جداول شهری در امیریه از لحاظ کیفی با نارسایی‌هایی مواجه است و باید چارچوبی‌ طراحی شود که پیمان‌کاران کارآمد‌تری برای پیگیری چنین طرح‌هایی انتخاب شوند.

کلهر یادآور شد: عدم جمع‌آوری مناسب فاضلاب شهری و عریض نبودن کوچه‌ها نیز مزید بر علت شد تا بارش باران در امیریه به روان شدن سیلاب در سطح شهر منجر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار