مرگ هولناک یک مرد بخاطر خوردن گوشت گاو! + تصاویر

زمانی که شایعه شد "اخلاق" گوساله‌ای را سربریده است، 100 نفر از مردم دهکده بیسارا خود برای مجازات او دست‌به‌کار شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب‌ هنگام، زمانی که «محمد اخلاق» پنجاه‌ساله در بستر خوابیده بود، عده‌ای از اوباش هندی در خانه‌اش را شکستند، او را از رخت خواب بیرون کشیدند آن‌قدر با آجر زدند که مرد بینوا جان داد و از آجرها هم چیزی جز تکه‌های کوچک باقی نماند!
 
ساجده، دختر اخلاق، در مصاحبه‌ای با ایندین اِکسپرس می‌گوید: 80 درصد هندی‌ها پیرو آیین هندویند و به دلایل مذهبی گوشت گاو نمی‌خورند، اما جمعیت 140 میلیونی مسلمان هند گوشت گاو می‌خورند. در یخچال ما فقط تکه‌ای گوشت گوسفند وجود داشت که پلیس آن را برای بررسی با خود برد و نتایج هم نشان داد که گوشت گاو نبوده است اما مگر فایده‌ای دارد یا پدرم را زنده می‌کند.
 
محمد اخلاق از شهروندان ایالت یوتار پرادش بود. در این ایالت ذبح گاو ممنوع است و خاطیان دستگیر می‌شوند. بااین‌وجود، زمانی که شایعه شد اخلاق گوساله‌ای را سربریده است، 100 نفر از مردم دهکده بیسارا خود برای مجازات او دست‌به‌کار شدند. آن‌ها در خانه محمد را شکستند و او و پسرش را به باد کتک گرفتند. محمد را در خارج از خانه به قتل رساندند و پسرش را زیر پله‌های حیات کشیدند و با آجر به سر و سینه وی حمله کردند. در حال حاضر، شرایط جسمی جوان 22 ساله بسیار بحرانی است. آن‌ها حتی به ساجده و مادربزرگش هم حمله کرده و قصد آزار جنسی وی را داشتند و به پیرزن بینوا نیز رحم نکرده و او ا کتک زدند و ساجده را تهدید کردند که اگر از این جریان چیزی به پلیس بگوید او را خواهند کشت.
 
بنابر این گزارش؛ هشت نفر به اتهام قتل و خشونت دستگیرشده‌اند. در مقابل، مخالفان نیز دو خودروی پلیس را به آتش کشیدند و یک نفر هم پس از بازداشت راهب معبدی که مردم ده را در این جریان تحریک کرده بود، با شلیک نیروهای پلیس زخمی شد. البته راهب کمی بعد آزاد شد.
 
 
 
لباس های خونین قربانی (محمد اخلاق)
 
  مرگ هولناک یک مرد بخاطر خوردن گوشت گاو! + تصاویر
 


آثار ضرب و جرح در چهره مادر محمد اخلاق مشخص است

مرگ هولناک یک مرد بخاطر خوردن گوشت گاو! + تصاویر

مرگ هولناک یک مرد بخاطر خوردن گوشت گاو! + تصاویر




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
لعنت خداوند بر هرچی کافر و بت پرست گاو پرست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
خدا شفا بده این جاهلا رو!!!
آخرین اخبار