زخمی شدن 10 فلسطینی بر اثر حمله اشغالگران در نابلس

بر اثر یورش نیروهای نظامی صهیونیست در منطقه نابلس واقع در شمال کرانه باختری و حملات آنها به فلسطینیان، 10 فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، منابع پزشکی فلسطینی و پلیس تشکیلات خودگردان اعلام کردند: در پیشروی نظامیان صهیونیست در منطقه نابلس واقع در شمال کرانه باختری و حمله آنها به فلسطینی‌ها، 10 فلسطینی زخمی شدند.

یک عکاس رسانه‌ای در این باره گفت: درگیری‌ها پس از آن آغاز شد که فلسطینی‌ها به یورش و ورود نیروهای صهیونیست به این منطقه اعتراض کردند؛ به دنبال این اقدام، نیروهای ارتش رژیم اشغالگر اقدام به شلیک گلوله و گاز اشک‌آور و گلوله جنگی به سوی تظاهرات کنندگان فلسطینی کردند و درگیری‌ها تا خروج نیروهای اشغالگر از منطقه ادامه یافت.

یک منبع در هلال احمر فلسطین نیز در این باره گفت: همچنین چهار فلسطینی نیز بر اثر ضرب و شتم شدید توسط نیروهای صهیونیست، زخمی شدند.

پلیس فلسطین اعلام کرد که درگیری‌ها، پس از آن آغاز شد که ده‌ها سرباز صهیونیست حدود ساعت 2 سوار بر خودروهای نظامی وارد منطقه "الضاحیة" در شرق نابلس و در نزدیکی محل هلاکت دو شهرک نشین صهیونیست در روز پنجشنبه شدند.

به گفته پلیس فلسطین در جریان این حمله، اشغالگران هشت فلسطینی را دستگیر و با خشونت وارد شماری از منازل فلسطینیان شده و زیان‌هایی به آن‌ها وارد کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از ارائه هرگونه اطلاعاتی درباره عملیات نابلس خودداری کرد.

از سوی دیگر، تنش‌ها میان نیروهای اشغالگر با فلسطینی‌ها در اطراف مسجدالاقصی در بیت المقدس اشغالی نیز در حال افزایش است.

عملیات متجاوزانه اخیر اشغالگران صهیونیست، در نزدیکی روستای فوریک انجام شد که ماه گذشته دو فلسطینی بر اثر آتش نیروهای صهیونیست در آن به شهادت رسیده بودند.

منبع: العالم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار