توکلی: طرح دوفوریتی برجام با مشارکت دو فراکسیون اصلی مجلس تدوین شده است

نماینده تهران در موافقت با طرح دوفوریتی اقدام متناسب دولت در اجرای برجام گفت: این طرح با مشارکت دو فراکسیون اصلی مجلس تدوین شد.

طرح دوفوریتی برجام با مشارکت دو فراکسیون اصلی مجلس تدوین شده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد توکلی نماینده مردم تهران، در موافقت با طرح دوفوریتی اقدام متقابل ایران در اجرای برجام، گفت: تقریبا بنده جز اولین کسانی بودم که درباره برجام اظهار نظر کرد و پیرامون آن حتی یک نامه خصوصی به رئیس جمهور وزیرامورخارجه نوشتم و در آن نامه تأکید به اشکالات برجام داشتم.

وی با اشاره به تلاش‌های کمیسیون ویژه در بررسی موضوع برجام در مجلس افزود: حق مطلب این بود که دولت در رابطه با برجام لایحه‌ای را به مجلس ارائه کند اما وقتی جهت‌گیری کمیسیون برجام مشخص شد و معلوم شد که کمیسیون هم طرفدار ارائه لایحه از سوی دولت می‌باشد؛ طرح دوفوریتی مدنظر قرار گرفت و این زحمات کشیده شد تا طرح به مجلس ارائه شود.

وی در ادامه تصریح کرد: نمایندگان همواره باید تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دو دستگی درباره تصویب برجام را مدنظر قرار بدهند.

توکلی با بیان اینکه طرح دوفوریتی اقدام متقابل دولت در اجرای برجام با مشارکت دوفراکسیون رهروان و اصولگرایان مجلس همراه بوده است، بیان داشت: برادران و خواهران عزیز ما همواره در موقعیت خوب و بد نیستیم و در شرایط بد و بدتر قرار داریم و پیامبر اکرم (ص) همواره فرموده‌اند عاقل کسی است که بین بد و بدتر را تشخیص داده و بد را ترجیح دهد.

توکلی تأکید کرد: بنده ایرادات زیادی به برجام دارم ولی خوب نمی‌شود این ایرادات پشت تریبون مجلس مطرح شود.

نماینده مردم تهران ادامه داد: از خواهران و برادران عزیزم در مجلس خواهش می‌کنم به اقتضائات زمانی توجه کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار