رنجبر: برای درخشش در المپیک سیزم می جنگیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیروهای مسلح گفت: کشتی گیران آماده کسب نتایج شایسته برای ایران در المپیک سیزم هستند.

نبی رنجبر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با وضعیت آمادگی تکنیکی و فنی ورزشکاران اظهار داشت: کشتی گیران در آستانه آغاز رقابت های کشتی المپیک سیزم در وضعیت خوبی به سر می برند، با توجه به اینکه بیش از 60 کشور دنیا در رقابت های کشتی سیزم شرکت کرده‌اند این پیکارها از کیفیت بالایی برخوردار است. 
 
وی بیان کرد: از اول مرداد ماه اردوهای تیم ملی کشتی آغاز شده و  تا پیش از اعزام 4 مرحله اردو برگزار کردیم و سعی داشته ایم تا در این مدت کشتی گیران از لحاظ فنی و تکنیکی به آمادگی کامل برسند و ترکیب تیم اعزامی به المپیک هم نفرات اول تا سوم تیم ملی هستند و با تیم قدرتمندی عازم این مسابقات می شویم. 
 
وی ادامه داد: فدراسیون کشتی در مسیر آماده سازی تیم نیروهای مسلح همکاری خوبی با ما داشت و تا جایی که می توانست امکانات لازم را در اختیار تیم نیروهای مسلح قرارداد که قابل تقدیر است. 
 
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیروهای مسلح در پاسخ به وضعیت تیم‌های حریف افزود: روس‌ها با تیمی قوی تر و قدرتمندتر از قهرمانی جهانی آمریکا در المپیک سیزم هستند، کره هم میزبان است و تیم‌های آذربایجان و ترکیه نیز از جمله تیم‌هایی هستند که می‌توانند رقیبان اصلی کشورمان در کره باشند. 
 
وی درپایان خاطر نشان کرد: پیش بینی رنگ مدال با حضور چنین رقبایی سخت است اما تمامی ورزشکاران آماده افتخارآفرینی برای کشورمان هستند. 
 
گفتنی است، رقابت‌های کشتی آزاد المپیک سیزم روزهای 14 و 15 مهر ماه در کره جنوبی برگزار می شود. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار