مروری بر عملکرد ملی پوشان در تایلند

مسابقات قهرمانی بزرگسالان تنیس روی میز آسیا درحالی به پایان رسید که ملی پوشان کشورمان توانستند نتایج قابل قبولی را به دست آورند.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و دومین رقابت های قهرمانی بزرگسالان تنیس روی میز آسیا از چهارم تا یازدهم مهرماه در پاتایا تایلند برگزار شد.

 در پایان این رقابت ها، ملی پوشان کشورمان در بخش تیمی مردان به رتبه هفتمی دست یافتند و تیم ملی بانوان کشورمان هم در بخش تیمی دوازدهم شد.

این رتبه‌ها در حالی به دست آمد که تیم ملی مردان یک پله صعود و تیم ملی بانوان یک پله سقوط نسبت به دوره گذشته داشته است.

تیم مردان کشورمان در پایان رقابت‌ها صاحب 6 برد و 3 باخت تیمی شد و 5 نماینده ایران در مسابقات تیمی و انفرادی 24 برد و 20 باخت بدست آوردند. 
 
در این رقابت‌ها ملی پوشان مردان کشورمان با پیروزی مقابل هند و کره شمالی کار بزرگی انجام دادند هر چند که بازیکنان اصلی این تیم‌ها در مسابقات حاضر نبودند، اما این مسئله چیزی از ارزش‌های ملی پوشان کم نمی‌کند. 
 
در میان بازیکنان کشورمان نیما عالمیان که بعد از حدود 20 روز اردو در سوئد حضور در تورهای جهان چک، اتریش و قهرمانی در بلژیک آماده ترین بازیکن ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا بود، شکست برخی بازیکنان از او، در حالی که در رنکینگ‌های بالاتری قرار داشتند احتمال صعود چشمگیر نیما را در رنکینگ جهانی افزایش داده است. رفتن نیما به سوئد، تنها ماندن نوشاد در بابل و افشین نوروزی در تهران به دلیل نداشتن تمرین مناسب و حریف تمرینی خوب باعث شد تا نتایج لازم برای این دو بازیکن در اتریش، بلژیک و پاتایا به دست نیاید. 
 
میعاد لطفی و پوریا عمرانی نیز از جوانان کشورمان بودند که در این دوره از بازی‌ها در رده بزرگسالان حاضر شدند و توانستند نتایج خوبی به دست آورند. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار