جادو کنید تا فایل هایتان آپلود شود + آموزش

شما با استفاده از این روش های جادوییی می توانید فایل های خود را سریع آپلود و به اشتراک بگذارید..

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،اشتراک‌گذاری فایل‌ها و دسترسی به آن‌ها در دیوایس‌های مختلف امری است که شاید همه ما روزی به آن نیاز پیدا کنیم؛ اما هنوز هم برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها مشکل داریم، شاید دراپ‌باکس اولین گزینه‌ای باشد که برای اشتراک‌گذاری فایل‌هایمان انتخاب کنیم اما نیاز به‌ داشتن حساب برای استفاده هر دو طرف از فایل امری ناخوشایند است، از همین‌ روی تصمیم گرفتیم تا شما را با بهترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری فایل آشنا کنیم.

جادو کنید تا فایل هایتان آپلود شود + آموزش

Balloon.io: دسترسی به Dropbox به‌راحتی آب خوردن!

 دراپ‌باکس بهترین گزینه پیش‌روی ما برای آپلود و به‌اشتراگ‌گذاری فایلهایمان است، ویژگی‌های دراپ‌باکس به‌حدی است که می‌توان درباره آن یک کتاب نوشت!در واقع بالون به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی به حساب دراپ‌باکس خود دسترسی داشته باشید و آن‌را روی تمامی‌ گجت‌هایتان مدیریت کنید.

جادو کنید تا فایل هایتان آپلود شود + آموزش
علاوه بر این شما می‌توانید با ایجاد لینک‌های عمومی امکان استفاده از فایل‌هایتان را به کاربرانی که عضو دراپ‌باکی نیستند نیز بدهید.



JumpShare: زود بپرید و فایلهایتان را به‌اشتراک بگذارید

جادو کنید تا فایل هایتان آپلود شود + آموزش

در JumpShare شما می‌توانید فایل‌هایتان را به‌راحتی به اشتراک بگذارید، اگر از کاربران ویندوز و یا مک هستید، می‌توانید فایلهایتان را روی آیکون برنامه بیندازید تا آپلود شوند، به همین راحتی، اگر از کاربران دستگاه‌های‌ همراه هستید فعلا باید منتظر بمانید چون نسخه موبایل این سرویس در راه است.

File.io: فایل‌هایتان را ایمن به‌اشتراک بگذارید

گاهی‌اوقات ممکن است بخواهید فایلهایتان را طوری آپلود کنید که تنها یک‌نفر به آن دسترسی داشته باشد، در این‌صورت فایل آی‌او به‌کمک شما می‌آید. در این سرویس شما پس از آپلود فایلهایتان یک لینک را دریافت می‌کنید که تنها یک‌بار قابل دانلود است و پس از آن از سیستم پاک می‌شود، ایمنی این سیستم به‌گونه‌ای است که پس از یک‌بار دانلود هیچ اطلاعاتی از فایل‌های شما در دیتابیس این وب‌سایت باقی نمی‌ماند.

جادو کنید تا فایل هایتان آپلود شود + آموزش

این سرویس به شما 50گیگابایت فضای اختصاصی می‌دهد که می‌توانید از آن برای بارگذاری فایل‌هایتان استفاده کنید، پس ار بارگذاری API ساخته و تنها یک‌بار قابل استفاده است، هم‌چنین شما می‌توانید برای این فایل تاریخ انقضا تعریف کنید؛ البته اگر دوست‌داشتید.

Quack.Space: اشتراک‌گذاری فایل‌ها برای افراد نزدیک
جادو کنید تا فایل هایتان آپلود شود + آموزش

Quack.Space این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید فایل‌هایتان را به‌گونه‌ای آپلود کنید که تنها افراد نزدیک به شما قادر به‌دریافت آن باشند، در واقع سیستم این وب‌سایت مشابه Yik Yak است، اما این‌بار برای فایل‌هایتان.
این ویژگی بیشتر برای مواقعی خوب است که می‌خواهید دسترسی به یک فایل را تنها برای عده‌ خاصی کاربر که در یک فضا هستند، میسر کنید. به‌عنوان مثال دانش‌آموزان یک‌کلاس و یا مجتمع آموزشی و یا کارمندان شرکت‌تان.


Google Tone: اشتراک‌گذاری لینک‌ها با صدا

جادو کنید تا فایل هایتان آپلود شود + آموزش

این سرویس متفاوت از گوگل علاوه بر آنکه امکان اشتراک گذاری لینک از طریق سرویس‌های پیام‌رسان و ایمیل را برای شما فراهم می‌کند، قابلیت ارسال لینک‌های همراه با صدا را نیز دارد. شاید برایتان سوال پیش‌بیاید منظور از لینک‌های صدادار چیست، باید بگویم توسط این سیستم شما می‌توانید همراه با‌ نمایش و ارسال فایل‌هایتان یک پیام صوتی را برای همه دستگاه‌های در دسترس که این افزونه و یا اپلیکیشن را دارند، ارسال کنید.البته گوگل اعلام کرده که Tone برای استفاده در گروه‌های کوچک مناسب است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار