تلویزیون اینترنتی دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف تلویزیون اینترنتی خود را با هدف معرفی دستاوردهای اساتید، محققان، کارشناسان و دانشجویان نخبه راه اندازی می کند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان دانشگاه صنعتی شریف همزمان با پنجاهمین سال تأسیس خود اقدام به راه اندازی تلویزیون اینترنتی شریف می کند.

در این تلویزیون فیلم‌های مستند و کلیپ‌های کوتاهی با محتوای معرفی اساتید برتر در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، ارتباط با صنعت، مصاحبه دانشجویان نخبه‌ برتر و ارایه‌ دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف تهیه و منتشر می شود.

همچنین ارائه و نمایش دستاوردهای فارغ التحصیلان دانشگاه، ارتباط آنلاین با خوابگاه ها و دانشجویان، تعامل با خانواده های دانشجویان، تعامل با اساتید خارج از کشور، معرفی فناوری های روز، نمایش کلاس های درسی، نمایش تاریخ و فعالیت های گذشته دانشگاه و پخش مراسم دینی، فرهنگی و هنری از دیگر قسمت های تلویزیون دانشگاه صنعتی شریف است.

این تلویزیون با هدف معرفی و انعکاس دستاوردها و فعالیت‌های ارزشمند دانشگاه صنعتی شریف و به عنوان پایگاهی برای به تصویر کشیدن فعالیت‌ها و تلاش کسانی که در راستای کسب علم و دانش تلاش و واقعیات و حقایق علمی را درک کرده و برای نشان دادن آن به دیگران کوشش می‌کنند، راه اندازی می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.