شهرکرد؛

پیکر چهار تن از جان باختگان فاجعه منا در شهرکرد تشییع شد

تشییع پیکر چهار تن از جان باختگان فاجعه دلخراش منا در شهرکرد با همراهی جمعی از مسولین و مردم صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پیکر «حاج محمد جواد فیاض»، «حاج هرمز داودی کرانی»، « حاج علی حسین ولی پور دستنایی» و «حاج عیدی محمد عزیزی سورشجانی» چهار تن از جان باختگان فاجعه دلخراش منا صبح امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده ها و بازماندگان داغدار آنان در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری تشییع شد.

پیکر مطهر این مهاجران الی الله، روز گذشته از طریق فرودگاه مهرآباد تهران وارد کشور شد و امروز ضمن تشییع از میدان 12 محرم به سمت چهارراه بازار تا حرم امامزادگان دو معصوم (س) شهرکرد و اقامه نماز به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، برای خاکسپاری به محل های سکونت آنان منتقل شد.

پیکر حاج محمد جواد فیاض در گلزار شهدای شهرکرد (مرکز استان)، حاج هرمز داودی کرانی در گلزار شهدای روستای کران (شهرستان فارسان)، حاج علی حسین ولی پور دستنایی در گلزار شهدای دستنا (شهرستان کیار) و حاج عیدی محمد عزیزی سورشجانی در گلزار شهدای سورشجان (شهرستان شهرکرد) به خاک سپرده شد.

گفتنی است در پی فاجعه دلخراش و مرگبار پنج شنبه گذشته دوم مهرماه در صحرای منا، به دلیل بی کفایتی دولت آل سعود، متأسفانه بیش از 4700 هزار نفر از حجاج، کشته و زخمی شدند.

آمار نهایی جان باختگان ایرانی در این فاجعه نیز 464 نفر اعلام شد.

همچنین 18 نفر از حجاج استان چهارمحال و بختیاری هم در این حادثه تلخ جان خود را از دست دادند.

پیکر «حاج بهرام بهرامیان»، «حاج عبد محمد ستاری» و «حاج علی اصغر مهرابی سلمی» 3 تن دیگر از جان باختگان چهارمحالی حادثه منا هم صبح امروز یکشنبه در قالب گروه دوم جان باختگان این فاجعه وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

امسال 405 نفر در قالب سه کاروان از استان چهارمحال و بختیاری برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام شدند که دو کاروان از شهرکرد (شماره های 18001 و 18003) و یک کاروان از بروجن (شماره 18005) می باشد.

در حال حاضر 4 نفر از حجاج این استان نیز مجروح هستند که فریبرز ستاری دستنایی و بیگ محمد مرادی چهارشنبه گذشته با ورود به کشور، در یکی از بیمارستان های تهران بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

باقر حسین زاده دهکردی، نورالله سعیدی ابواسحقی 2 مجروح دیگر این حادثه از استان چهارمحال و بختیاری، فعلاً در کشور عربستان بستری و تحت مداوا هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.