ظرفیت تولید پتروشیمی به 90درصد ارتقا می‌یابد

دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی گفت: در حال حاضر پتروشیمی با 70 درصد ظرفیت فعالیت می‌کند بنابراین بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این میزان به 90 درصد افزایش یابد.

احمد مهدوی ابهری دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا اظهار داشت: بازار بورس به دلیل ابزارهای مختلف بازار مدرن و مناسب برای عرضه محصولات است به طوری که اگر صنایع تکمیلی مشکلاتشان برطرف شود زمینه برای افزایش عرضه فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت محصولات پتروشیمی هم اکنون به دلیل قیمت مشخص نیست اکثر سهامداران تمایلی به عرضه محصولات خود در بورس کالا نیستند بنابراین مسئولان این صنعت بایستی تدابیری اتخاذ نمایند.

مهدوی در خصوص برنامه‌های پساتحریم در این صنعت گفت: سعی ما بر این است که از منابع مالی خارجی استفاده کنیم تا طرح‌های کلیدی را تکمیل و در مدار تولید قرار دهیم.

دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی تأکید کرد: در حال حاضر پتروشیمی با 70 درصد ظرفیت خود کار می‌کند بنابراین بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این میزان به 90 درصد افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت رفع مشکلات داخلی و جذب سرمایه خارجی با توجه به مذاکرات صورت گرفته و تأمین منابع مالی و انتقال تکنولوژی زمینه برای توسعه این صنعت هموارتر می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار