بسته اینستاگردی(71)

بوسه پدرانه سردار سلیمانی/نفس های ایرانمنش/ رضا گلزار و پرچم ایران/آنا نعمتی و اتفاقات تلخ+تصاویر

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیررو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.


بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


امیر تتلو خواننده رپ که به تازگی بخاطر فعالیت هایش مورد توجه قرار گرفته است به قانون جذب طبیعت اعتقاد دارد و طی پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از طرفدارانش درخواست کرد تا مطالب و تصاویر منفی برایش منتشر نکنن که به واقعیت تبدیل می شود.



انقدر از اينا درست كردين كه صبح دادگاه دارم جدى، قطعا به همين جرم هم هست چون جرم ديگه اى ندارم يا اگرم داشتم صد مدل جبرانش كردم، حواستون باشه كه هرچيو به تصوير ميكشيد و بهش فكر ميكنيد براتون اتفاق ميوفته پس خواهش ميكنم كه عكساى قشنگ و پر انرژى درست كنيد چون من واقعا ديگه اعصاب اين چيزارو ندارمفك كردى درگيرى همون يه دادگاه بود ؟!؟



به مناسبت هفته دفاع مقدس صفحه اینستاگرام طرفداران مقام معظم رهبری عکس یادگاری ایشان را در جبهه های حق علیه باطل همراه با رزمندگان به اشتراک گذاشته است که در این عکس یادگاری می توان شهید حسن طهرانی مقدم را در قسمت بالا سمت چپ عکس مشاهده کرد.





دل تنگی های اعضای تیم پرسپولیس برای کاپیتان تازه از دنیا رفته این تیم داغ است و سوشا مکانی دروازه بان این تیم هم دل تنگ بودن کاپیتان محبوبشان در بازی آتی پرسپولیس در لیگ برتر است و دلنوشته ای خطاب به هادی نوروزی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.



رفیق پاشو دیگه بسه چند روزه خوابی
پاشو چند روز دیگه بازی داریم
این بازی یادته به سپاهان گل زدی؟
گفتی می خوام بازی با صبا هم یه گل سه امتیازی واسمون بزنی
مطمئنم می زنی خودم بهت پاس گل میدم، به جون مادرم راست می گم تو فقط پاشو...


تب سلفی هنرمندان در جمع هواداران بسیار داغ است و اینبار نوبت به بهرام رادان است که عکس سلفی خود را در جمع هواداران شیرازی اش در صفحه شخصی اینستاگرام خود برای قدردانی از آنان به اشتراک بگذارد.



هیچ لذتی بالاتر از عشق شما نیست.....شیراز ممنونم



حمید بعیدی نژاد معاون وزیر امور خارجه کشورمان این روزها در پست اینستاگرامی خود از سیاست فاصله گرفته و گام در وادی هنر نهاده و با انتشار عکسی قدیمی به دور از نگاه سیاسی به تحلیل هنری آن پرداخته است.




اين عكس را بنظرم بايد در كلاسهاي هنر و عكاسي تدريس كنند. اين عكس در سال هزار و نهصد و سي و پنج از قطار كليولند برداشته شده است. دود سياه قطار، فضاي غبار آلود و زاويه عكس از لوكوموتيو با توجه به برج در دود گرفته پشت سر آن بعنوان پيش زمينه، فضاي خاصي را ايجاد ميكند كه حتي عكس را به نقاشي شبيه مي كند. هنر چه نقاشي، چه هنرهاي تجسمي و يا عكاسي و يا هنرهاي ديگر همه تلاش مي كنند نه فقط تصويري از واقعيت را با خود داشته باشند بلكه با ارائه ي مفاهيمي فرا متني و فرا تصويري ما را به مرحله فرا واقعيت ببرند كه اين استفاده از عنصر خيال است. هنر در مرز واقعيت و خيال شكل ميگيرد. عكس بسيار زيباست.



محمدرضا گلزار بازیگر محبوب سینما و تلویزیون هنگام گشت و گذار در یکی از کشورهای خارجی با دیدن پرچم جمهوری اسلامی ایران به وجد آمده و عکسی را با پرچم کشورمان برای طرفدارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اما اشاره ای به مکان این عکس نشده است.







اکبر عبدی طناز پیشکسوت سینما و تلویزیون در روز عید غدیر خم با بیان خاطره ای از سفرش به سرزمین وحی باعث ایجاد سوء تفاهم برای هموطنان عرب زبان شد که با انتشار پست اینستاگرام خود سعی در رفع این سوء تفاهم داشت.



با سلام و درود به تمامی هموطنان عزیز و پاک سرشتم من از همین جا دست تمامی خواهران و برادران عرب زبان ایرانی خودم رو میبوسم واین مطلب رو فقط برای رفع سوء تفاهم عزیزان هموطن عرب زبانم مینویسم که روی صحبت من در دفاع از ناموس و ایرانی بودنم با وهابیون سعودی بود دوستون دارم حق نگه داره همه شما خوبان .اکبر عبدی



امیررضا خادم مرد ورزشی و سیاستمدار در پست اینستاگرامی ابراز امیدواری کرد تا همکاری مجلس و دولت به بهبود زندگی مردم ایران طی توافق هسته ای کمک کند.



سلام، امیدوارم مجلس این هفته با کمک به دولت در موضوع توافق هسته ای، مردم و کشور را در مسیر خروج از نگرانی ها و رکود منتج از تحریم ها یاری کند....


آنا نعمتی شاکی از اتفاقات تلخ پی در پی در پست اینستاگرامی اش دغدغه های خود را در خصوص گسترش روز به روز فضای مجازی و تداخل آن با فرهنگ ایرانی را با طرفداران خود در میان گذاشته است.





مدت زماني هست كه خبرها و اتفاق هاي بدي پي در پي روح همه رو ازار ميده،شايد هميشه بوده ، ولي اين چند سال بيشتر همه رو در گير كرده ، چون صفحه هاي مجازي ديگه انتها نداره ، محدوديت نداره، حتي زمان هم بگذره باز به واسطه اين چرخش همه رو درگير ميكنه، شايد قبلأ همه روزنامه نمي خوندن اين، اخبار دنبال نمي كرديم، يا حداقل با اين پوشش خبري و تصويري كه الان در فضاي مجازي هست هيچ وقت نبود، نمي دونم هنوز اين تكنولوژي براي ما ، براي نسل هاي بعدي چقدر مفيد خواهد بود ، همين صفحه ها هم بارها دلهاي ما رو شاد و روحيمون رو عوض كردن، خيلي به هم نزديكتر شديم ، از حال هم با صدا و تصوير در لحظه با خبر ميشيم ، ولي : احساسات و عواطفمون خلاصه شدن تو چند تا شكل ، و،،،،اين موضوع مدتي هست كه خيلي ذهن من رو درگير كرده، شايد داريم اشتباه ميكنيم، شايد فرهنگ ما از جنس ديگه اي هست،به هر حال اميد به اينكه خبرهاي خوب بشنويم ، اميد به اينكه تو شادي هم شريك باشيم ، اميد به ارامش، عشق ، و صداقت زندگي امين



همکاران بهاره رهنما با جشن یک میلیون نفری شدن صفحه اینستاگرامش او را غافلگیر کردن و وی هم حس خوبی را که در این جشن تجربه کرده با طرفدارانش در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.





 امروز همين امروز كه به يكي إز عزيزترين هام ميگفتم چه روز بي حوصله اي در پيش دارم يهو عجيب شگفت زده شدم ،براي همين عاشق زندگي ام، براي همين كه مچ أدمو ميگيره و يهو پخت ميكنه و با آدم بلند بلند ميخنده ..امروز بچه هاي عزيز ورك شاپ من جشن يك مليوني شدن اينستام رو گرفتن. مهم نه اينستاگرامه نه يك مليوني بودن !مهم اين پونزده نفرن كه منو يه جور ديگه نگاه ميكنن ،يه جوري كه دل منو ميلرزونه، يه جوري كه ملزمم ميكنه هرچي بلدم يادشون بدم ،هرچي حس كردم رو باهاشون تقسيم كنم ،همه وزن بودن در دنيا رو ،رفقا بچه ها شاگرداي عزيزم ممنونتونم زندگي هنوز و هميشه قشنگه و هر روز پر إز شگفتي من غلط بكنم بگم بي حوصله ام خدايا من عاشقتم عاشق تو و اين عمر زيبايي كه هديه دادي...



بهنوش بختیاری در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر از شروع پخش سریال آمین را به مناسبت هفته نیرو انتظامی با بازی هادی ساعی منتشر کرده است.



سریال پلیسی آمین از امشب ساعت بیست و دو...شبکه یک...هادی ساعی، داریوش فرهنگ، امین حیایی، روزبه معینی



این روز ها حال نفس های رضا ایرانمنش عزیز خوب نیست و این هنرمند و جانباز هشت سال دفاع مقدس دربیمارستان به سر می برد و پرویز پرستویی دوست و همکار وفادار این بزرگوار در صفحه شخصی اینستاگرامش طلب دعای خیر برای بهبود این عزیز هنرمند از هوادارانش کرده است.




سلام عزیزان.ادم دلش میگیره وقتی کسی رو تو بستر بیماری میبینه چه خودی باشه چه غریبه.این دوست عزیز وهنرمندم رضا ایرانمنش از اون دسته بازیگرانیست که تحصیلکرده رشته بازیگریست ،وسالها در عرصه بازیگری فعالیت کرده اونهم در فیلمهای دفاع مقدس.ضمن اینکه خودش هم زخم خورده جنگه وسالهاست که داره درد میکشه وتا کنون هم هیچ طلبی از کسی نداشته وهم اکنون هم در بستر بیماری در بیمارستانه خواستم با دل مهربونتون دعا کنید ،که هر چه زودتر از این درد خلاص بشه ودر کنار خانوادش زندگیشو بسلامت ادامه بده .لعنت به این جنگ .بااینکه چند ساله تموم شده ولی هنوز که هنوزه دردش تو تن خیلیهاست .درود بر شما بخصوص بر این عزیزان که همه جسمشون پراز درده..



طبع ادبی صابر ابر هم گل کرده و قطعه ای ادبی را با طرفدارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.





باید بدرد هم بخوریم، باید حواسمان باشد که بیهوده نباشیم!
این کلمه از آن کلمه ناب هاست!بدرد خور مفید باشیم......
گاهی به اندازه یک پرتغال



صفحه اینستاگرام منتسب به حاج قاسم سلیمانی عکسی از این بزرگوار به اشتراک گذاشته است و نشان داده است که چه پدرانه فرزند یکی از شهدای مدافع حرم را به آغوش فشرده است.







محسن طنابنده هم عکس یادگاری همراه با خانواده های جعفری و رایگان در استکهلم به اشتراک گذاشته است.




امروز استکهلم.فستیوال فیلم یاری در حمایت از کودکان کار در ایران، مسعود رایگان و رویا تیموریان عزیز، ریما،امیر و آئین خان جعفری و من



گزارش از: هانیه میرزاهدایتی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
سردارسلیمانی سردارعشق .خیلی دوست دارم فداییتم انشااله درسایه ی سید الشهدا وامام زمان ریشه ال سعود را برخواهی چید
Iran (Islamic Republic of)
احمد از مشهد
۱۳:۱۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
اباالفضل علمدار: سردار سلیمانی را برای دلگرمی ولی و حفظ ابروی امت مسلمان نگهدار
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۸:۳۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
سالار دلهایی... سردار سلیمانی ...
Iran (Islamic Republic of)
عاشق مهدی
۰۶:۳۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
سلام بر شعیب ابن صالح سردار لشکر حضرت صاحب الزمان کوچکتیم سردار سردار سرباز نمیخوایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
سلام،پاینده باشی رهبرم،سایه سلامتیت همیشه برسرایران سرافرازوسرداران ایران وبخصوص سردارسلیمانی باشه
مرگ برآمریکا
مرگ براسراییل
Iran (Islamic Republic of)
منتظران
۰۰:۰۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
سلام به برکت صلوات بر محمد و آل محمد انشاء الله همه جانبازان از جمله آقای ایرانمنش شفای عاجل پیدا نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۵۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
دمت گرم سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۳۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
سردار فقط ادامه بده خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
جانم فدای رهبر
عشقی سردار بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۲:۰۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
شیرایران زمین سردارسلیمانی حریف نداری
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
ممنونم از این بسته خبری جذاب هم متنوع هست هم جذاب. متشکر
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۲۱:۰۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
انشااله سردار ریشه ال سعود را شما با سربازانتان برای همیشه میکنید ونماز ظهر را در بقیع میخوانید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
عشق منی سردار....
Iran (Islamic Republic of)
نایب کبیر
۲۰:۵۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
سردارسلیمانی عزیز انشاالله در‍پناه خداوند تبارک تعالی باشید وانشالله در کنارآقا امام زمان ریشه ضلم وستم از دنیا کنده شود
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۵۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
سردار جواب آل سعود رابده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۱۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
خدا حفظت کنه سردار . بهت افتخار میکنیم