شیراز؛

بررسی دستاوردهای تحول نظام بهداشتی در مرکز سلامت جامعه قدس کازرون

رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مرکز سلامت جامعه شهرستان کازرون بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هئیت همراه امروز در سفر به کازرون با هدف بررسی دستاوردهای تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، از مرکز سلامت جامعه قدس به عنوان دیگر مرکز سلامت جامعه در کازرون از نزدیک دیدن کردند.

این مرکز سلامت جامعه، پایگاه های سلامت قدس، امام حسین(ع) و المهدی(عج) را تحت پوشش داشته و با دارا بودن سه پزشک خانواده، به مردم ارائه خدمت می کند.

6مراقب سلامت و یک ناظر مراقب سلامت به همراه کارشناس بهداشت روان، بهداشت تغذیه و دندانپزشک، به جمعیت 53هزار نفری تحت پوشش این مرکز سلامت جامعه ارائه خدمت می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه معاونان بهداشتی و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و هئیت همراه، روند ارائه خدمات بسته های بهداشتی طرح تحول نظام سلامت که با آغاز گام بهداشتی تحول نظام سلامت و راه اندازی مراکز سلامت جامعه در کشور آغاز شده است را در این مرکز از نزدیک بررسی کردند.

ارائه خدمات فعال بهداشتی به مردم به ویژه از طریق مراقبان سلامت، از جمله تاکیدات رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود که در این بازدید نحوه انجام آن بررسی شد.

همچنبن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیئت همراه، در ادامه از مرکز بهداشتی درمانی شهدای بسیج کازرون دیدن کرده و با پزشک مقیم این مرکز در خصوص نحوه ارائه خدمات پزشک خانواده شهری و ارائه فرم ارجاع، گفت و گو کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.