یزد؛

طرح سنجش سلامت 700 دانشجوی جدیدالوروددر یزد

کارشناس مسئول سلامت جوانان ، نوجوانان و مدارس دانشگاه اظهار داشت: از سال 89، طرح سنجش سلامت دانشجویان جدیدالورود دانشگاه با همکاری معاونت بهداشتی و معاونت آموزشی انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عزت مبین افزود: هدف از اجرای این طرح، تعیین وضعیت سلامت جسمانی دانشجویان، تشخیص و درمان اختلالات و بیماریهای آنان می باشد و چنانچه دانشجویی مشکوک به بیماری یا اختلال باشد با ارجاع به پزشک متخصص و پیگیری معاینات تخصصی، به مرکز عودت داده می شود.
 
وی تصریح کرد: این طرح از 11 تا 30 مهرماه انجام می شود و حدود 700 دانشجو در شهر یزد و دانشجویان رشته های علوم پزشکی در شهرستان های ابرکوه و میبد مورد معاینه قرار می گیرند.
 
وی خاطر نشان کرد: ضروری است تا دانشجویان رشته های غیر پزشکی نیز مورد معاینه قرار گیرند و مراکز آموزشی می توانند با عقد قرار داد با معاونت بهداشتی دانشگاه نسبت به انجام معاینات جسمانی دانشجویان اقدام کنند، چنانکه در سال گذشته دانشکده های حضرت رقیه (س)، دانشکده فنی شهید صدوقی، دانشکده کشاورزی خاتم و طلاب حوزه ی علمیه ی یزد از طریق عقد قرارداد مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.