برگزاری مسابقات بوچیا ویژه سومین دوره پارالمپیاد

مسابقات بوچیا جانبازان و معلولین ویژه سومین دوره از المپیاد محلات تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین دوره از رقابتهای مهر ماه امسال برگزار می‌شود و رشته‌ی ورزشی بوچیا نیز از جمله رشته‌های این المپیاد به شمار می رود.

این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایون با حضور 70 ورزشکار آقا و 33 ورزشکار خانم در محل باشگاه ورزشی 22 بهمن تهران به اجرا خواهد درآمد.

مسعود طباطبائیان رئیس انجمن بوچیا جانبازان و معلولین در این رابطه گفت: حضور ورزشکاران از مراکز توانبخشی،‌مدارس استثنایی و باشگاههای سطح تهران فرصت بسیار مغتنمی است تا  استعدادهای برتر را شناسایی کنیم و آنها در جهت تقویت و توسعه‌ی این رشته و پشتوانه سازی تیم ملی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه رشته ورزشی بوچیا از رشته‌های در حال توسعه است و همچنان نیاز به تبلیغ و معرفی دارد، برگزاری این دست از برنامه ها به این مساله کمک می‌کند و باعث می‌شود افراد بیشتری با بوچیا و توانمندی‌های ویژه‌ی ورزشکاران آن آشنا شوند.

وی افزود: ضمن اینکه دومین دوره لیگ باشگاهی نیز آبان ماه سال جاری برگزار می شود و این مسابقات می تواند در هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات باشگاهی نیز مفید باشد.

گفتنی است: این مسابقات به میزبانی شهرداری منطقه چهار با همکاری هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین شمال شرق تهران و با نظارت انجمن  بوچیا 13مهر ماه ساعت 8 صبح در باشگاه ورزشی 22 بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار