اخبار ذوب‌آهن؛

از پیشنهاد قطری تا زمین چمن ایتالیایی

آخرین اخبار سبزپوشان اصفهانی را در این گزارش از نظر می‌گذرانیم.

از پیشنهاد قطری تا زمین چمن ایتالیاییبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 15:45 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تیم فوتبال امید نساجی قائمشهر خواهد رفت. سبزپوشان اصفهانی که تمرینات خود را در تعطیلات از روز پنجشنبه آغاز کرده بودند قرار است روز جمعه نیز به مصاف تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان برود. همچنین تیم‌ فوتبال  امیدهای ذوب‌آهن نیز در روز سه‌شنبه در دیداری تدارکاتی رو در روی امیدهای قائمشهر قرار خواهند گرفت.

 *پیشنهاد قطری برای پهلوان
احساس پهلولن بازیکن جوان ذوبی‌ها که در این فصل  نمایش خوبی را از خود نشان داده است از سوی تیم فوتبال الریان قطر پیشنهاد داد و در صورت توافق نهایی به این تیم ملحق خواهد شد.

*قنبری تحت جراحی قرار می‌گیرد
مهرداد قنبری بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در بازی پیش از تعطیلات این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده است مراحل فیزیوتراپی خود را به اتمام رسانده است و احتمالا در دو روز آینده پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

*چمن مصنوعی ایتالیایی
باشگاه ذوب آهن در راستای تکمیل زیرساخت‌های این باشگاه اقدام به تاسیس زمین چمن مصنوعی کرده است و در دو روز آینده و با تکمیل زیربنای آن تحویل شرکت لیمونتا ایتالیا داده می شود و احتمالا این شرکت  تا اوایل زمستان این زمین چمن را تحویل باشگاه خواهد داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ذوب آهن ، قطر ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار