سنندج؛

برگزاری همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در سنندج

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، فرمانده پلیس راهور استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و تعدادی از مسوولان استانی مراسم نمادین همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ معاون اجتماعی نیروی انتظامی کردستان در این مراسم امنیت و سلامت را دو رکن اساسی پیشرفت جامعه برشمرد و با بیان اینکه امنیت زیر بنای توسعه دانش است گفت: امروز به برکت جان فشانی نیروهای نظامی، امنیت در جای جای ایران اسلامی موج می زند.

عبدالله فاتحی، اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی و آرامش و امنیت را شعار هفته ناجا در سال 94 عنوان کرد و افزود: امنیت و آرامش هدیه مجموعه نیروی انتظامی در لباس خدمتگزاری به مردم شریف ایران است.

فرمانده پلیس راهور کردستان نیز در این مراسم برنامه همیار پلیس را از اقدامات مشترک آموزش و پرورش و نیروی انتظامی با هدف آشنا کردن دانش آموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی و نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و قانون مداری عنوان کرد.

مجید فصیحی لازمه حفظ امنیت را مشارکت همه اقشار مختلف جامعه عنوان کرد وگفت: بیش از هشت هزار نفر از دانش آموزان به عنوان همیار پلیس، 615 نفر به عنوان پلیس مدرسه و 168 بازرس نامحسوس با پلیس راهور همکاری می کنند که در سال 94 آموزش های پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت فصلی در چهار گروه محله محوری، اداری محوری، مدرسه محوری و راننده محوری برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز آرامش و امنیت جامعه را مرهون خدمات نیروهای نظامی و پلیس عنوان کرد و با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه خواستار اجرای برنامه های فرهنگی به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات شد.

گفتنی است،در پایان این مراسم از فرهنگ یاران ترافیک با اهداء لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.