دامادی در نطق میان‌دستور:

دیوار بی‌آبرویی بر سر آل‌سعود فرو ریخت/ مجلس به حمایت حکیمانه از برجام بپردازد

نماینده ساری گفت: از مجلس انتظار می‌رود برجام که دستاورد بزرگ ملی است را ارج نهد و همگام و همدل با دولت به حمایت حکیمانه از آن بپردازد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دامادی در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس ابتدا شعری با مضمون مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم،  هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم، خواند.

عضو کمیسیون عمران اظهار داشت: بنازم به رهبرم که در تمام طول دوران رهبری و در بزنگاه‌های پر خطر چراغ هدایت و پشتوانه ملت و کشور بودند.

وی با بیان اینکه رهبری چه در خصوص حادثه تاسف بار منا که دیوار شرم و بی آبرویی را  بر سر مسئولان بی کفایت حکومت برگزار کننده آل سعود فرو ریخت و چه در جریان دوران پر تلاطم مذاکرات هسته‌ای پشتوان ملت بودند، تصریح کرد: یقینا چنین پشتوانه عظیمی امکان دلگرمی برای تیم  مذاکره کننده در طول مذاکرات با  قدرت‌های طراز اول دنیا  فراهم آورد تا آنجا که شرایط بازی برد برد مهیا شد.

دامادی با اشاره به اینکه ایران  امروز محور صلح  و اقتدار در خاورمیانه تعریف می‌شود، تاکید کرد: از مجلس انتظار می‌رود این دستاورد  بزرگ  ملی را  ارج نهند و همگام و همدل با دولت به حمایت حکیمانه از بر جام بپردازند.

نماینده مردم ساری و میاندرود سپس به مشکلات حوزه انتخابی خود پرداخت و تصریح کرد: سوال تاریخی مردم من این است استانی که از مزیت کوه، دریا، جنگل ، باغ‌های مرکبات و شالیزار برخوردار است و کوتاه‌ترین فاصله را از پایتخت دارد پس چرا و به چه علت چنین آمار فراوانی از بیکاری دارد.

وی افزود: چرا مازندران  در حوزه  صنعت از انفعالی  باور نکردنی برخوردار است؟ چرا در حوزه گردشگری فقط شعار داده می‌شود و حتی برای حفظ منابع  موجود قدمی برداشته نمی‌شود؟ چرا یک عده صرفا به  مکیدن  شیره  جان مازندران  مشغولند و چرا با این افراد برخورد نمی‌شود؟ حال مازندران تب دار است بیایید و ببینید ناکار آمدی سیستماتیک چه بلایی بر سر این  استان آورده است بیایید شرایطی را  فراهم کنید که فساد سیستماتیک به پایین‌ترین حد خود برسد.

دامادی بیان داشت: آقایان، مازندران فقط تفرجگاه نیست، جاده‌های مازندران به دلیل شرایط نابسامان قربانی می گیرند، به رغم شعارها ترافیک شهر ساری روز به روز آشفته‌تر می‌‌شود.

نماینده ساری افزود: چه کسی باید صدای مردمی شود که کارگر بازنشسته  فولادش حقوق عقب مانده فراوان دارد؟ چه کسی باید  دستگیری کند از مردمی که روزی هم سپاه 25 کربلا را و هم قهرمانان ملی فراوان را تحویل نظام داده است.

وی گفت: پیام  مردمم در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران این است که منطقه ‌آزاد امیرآباد تا فرح‌آباد ساری، نوشهر و بابلسر کف مطالبه مردمی با چنین پتانسیل و گذشته‌ای است.

دامادی خاطر نشان کرد: به رغم اشارات کوتاه صورت گرفته و وجود مشکلات فراوان به آینده امیدواریم و ایمان دارم که ای صبح سپید نزدیکی.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار