تراکتورسازی واگذار می شود؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم تراکتورسازی تبریز به صنعت مس انتقال می‌یابد.

تراکتورسازی واگذار می شود؟به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به وضعیت مالی نامطلوب تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و در راستای تقویت هر چه بهتر تیم به لحاظ مالی و حضور پرقدرت در مسابقات لیگ قرار است این باشگاه از تراکتور به صنعت مس تغییر یابد که شاید از این وضعیت مالی نامطلوب خارج شود.

خبرنگار ما که برای تایید صحت و سقم این موضوع سراغ مسئولان سرخ‌های تبریز اما کسی از آنها پاسخگو نبود.

شهریاری: نماینده تبریز موضوع تراکتورسازی به مس را پیشنهاد داده بود

کاظم شهریاری در خصوص تغییر تراکتور به مس اظهار کرد: موضوع تغییر نام تراکتور به مس در حد یک پیشنهاد بوده است و این در راستای تقویت هر چه بهتر تیم به لحاظ مالی انجام می شود.

وی ادامه داد: "فرهنگی" نماینده مردم شهرهای تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به استاندار استان آذربایجان شرقی پنج پیشنهاد را طرح کرده بود که یکی از پیشنهادها همین بوده است.

شهریاری یادآور شد: پرداختن به این موضوع بدلیل وضعیت بحرانی تیم بوده است و در واقع هدف خروج تیم از بحران و برون رفت موجود بوده است. باید دید آیا در آینده نزدیک تیم فوتبال تراکتورسازی تغییر نام می باید و یا مس می شود؟!

انتهای پیام/
برچسب ها: مس ، تراکتورسازی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
تعویضه نامه تراکتور اشتباهه محض و خیانت در حقه مردمه ازربایجانه .. ارزشه این باشگاه به برند و نامشه یعنی چی اسمشو عوض کنیم مگه تیمه محله است با تغییر نامه تراکتور این تیم محو خواهد شد و این یعنی ظلم در حقه تنها دلخوشیه این مردم وتبعاته سنگینی که خواهد داشت. ...پشتیبانی بخش خصوصی و واحدهای صنعتی ان هم صد در صد بومی و با همین نام بهترین تصمیم خواهد بود تاکیدا پشتیبان این تیم باید بومی باشه .. اینهمه تصمیمه غیرکارشناسی و بی تدبیرانه در طوله اینها سالها گرفته شده در حقه این تیم لاقل یک تصمیمه معقول و در راستای پیشرفته این تیم گرفته بشه و این تیم کماکان با نامه تراکتورسازی تبریز همه چیزش مثله قبل بوده و غیر از حامی مالی و زمین تمرینه جدید و مدرن تو تبریز همه چیز باید مثله قبل باشه غیر از این تیم متضرر خواهد شد
Germany
صمد از تبریز
۱۴:۱۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
تراختور را با عوض کردن نامش نابود نکنید تراختور خصوصی بشه بهتر است اما با همین نام و عنوان
Iran (Islamic Republic of)
تراختور قم سوگلیسی
۱۳:۰۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
تراکتور خصوصی بشه از خدامونه، ولی چی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اسمشو عوض کنین؟ خوابشو میبینین
آخرین اخبار