مشهد؛

فعالیت 12 مجتمع آموزشی کمیته امداد در خراسان رضوی

دوازده مجتمع آموزشی شبانه روزی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره) در خراسان رضوی فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی ( ره) خراسان رضوی، با بیان اینکه این این مجتمع ها، شامل پنج مجتمع دخترانه و هفت مجتمع پسرانه است، گفت: 850 دانش آموز به صورت شبانه روزی در این مجتمع ها ادامه تحصیل می دهند.

سید عبدالرضا حمید زاده مهمترین اهداف فعالیت مجتمع ها را شناسایی و جذب دانش آموزان با استعداد و نخبه پروری با اولویت دانش آموزان روستایی دانست و افزود: مجتمع های مزبور در شهرستانهای جغتای، نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، کاشمر، تربت جام، مشهد، چناران و قوچان دایر هستند.

وی با اشاره به حمایت های تحصیلی از دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد گفت : ارائه خدمات حمایتی، کمک هزینه تحصیلی، خرید لوازم مورد نیاز تحصیلی، کمک برای شرکت در کلاسهای تقویتی و شرکت در اردوهای آموزشی از جمله خدماتی است که به دانش آموزان ارائه می شود.

رحیم زاده تصریح کرد: علاوه بر دانش آموزان مزبور 4300 دانشجو و طلبه محروم نیز زیر پوشش این نهاد هستند.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی افزود: از این تعداد بیش از چهار هزار نفر دانشجویانی هستند که در دانشگاه های دولتی و غیردولتی مشغول تحصیل در رشته های مختلف هستند که از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.