فرار 3 هزار تروریست داعش و النصره به اردن

یک منبع نظامی در سوریه از فرار حدود سه هزار نفر از عناصر گروه تروریستی داعش، جبهه النصره و جیش الیرموک به اردن در پی پیشروی ارتش ملی سوریه خبر داد.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، بنابر اعلام یک منبع نظامی، حدود سه هزار نفر از عناصر گروه تروریستی داعش، جبهه النصره و جیش الیرموک در پی پیشروی ارتش ملی سوریه، از این کشور به اردن فرار کرده‌اند.

بنابه گزارش پایگاه خبری اسپوتنیک، یک منبع نظامی اعلام کرد: یکشنبه گذشته نیروهای وفادار به دولت دمشق به عناصر داعش و جبهه النصره در دمشق، دیرالزور و حمص حمله کرده و بیش از 170 تروریست را از پای درآوردند.

این منبع افزود: دستکم 3000 نفر از عناصر داعش، جبهه النصره و جیش‌الیرموک در پی پیشروی‌های ارتش سوریه در تمامی جبهه‌ها، از این کشور گریخته و راهی اردن شده‌اند.

ارتش دولتی همچنین به دنبال آن است که تروریست‌های مستقر در حومه دمشق را که از آنجا اقدام به پرتاب خمپاره و راکت به مناطق مرکزی دمشق می‌کنند، نابود کند.

نیروی هوایی روسیه روز جمعه 30 اکتبر بنا به درخواست «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه و در راستای کمک به نیروهای محلی برای مبارزه با تروریسم، عملیات نظامی علیه داعش در این کشور را آغاز کرد

حملات هوایی روس‌ها مراکز نظامی، مراکز ارتباطی و حمل‌نقل و همچنین انبار سلاح‌ها و مهمات متعلق به داعش را هدف قرار می‌دهند.

وزارت دفاع روسیه هر روز لیستی از مواضعی که هدف حمله قرار گرفته‌اند را منتشر می‌کند.

طی روزهای گذشته جنگنده‌های روسی ده‌ها سورتی پرواز داشته‌اند و بنابر اعلام مسکو، چندین مقر داعش را هدف قرار داده‌اند.
منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.