رئیس دفتر سیاسی انصارالله: متجاوزان سعودی منتظر ضربات سنگین باشند

رئیس دفتر سیاسی جنبش انصارالله تهدید کرد عربستان و متحدانش در چند روز آینده باید منتظر واکنش‌های بیشتر و سنگین‌تری از سوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "صالح الصماد" در بیانیه‌ای که در خبرگزاری سبأ منتشر شد، عربستان را سرکرده شرارت توصیف کرد و گفت: اگر متجاوزان قصد ورود به خاک یمن را داشته باشند، تلفات و خساراتی بیشتری خواهند دید.

الصماد به مردم یمن وعده پیروزی داد و گفت : پیروزی نزدیک است و نشانه های آن دیده می شود.

الصماد خاطرنشان کرد: ما همانگونه که به مردم یمن وعده داده بودیم، ضربات بسیار سنگینی به شیطان (عربستان) وارد کردیم و در عمق خاک عربستان متجاوز پیشروی کردیم و کبر و غرور این متجاوز را شکستیم و هم اکنون نیز به مردم یمن وعده می دهیم که ضربات بیشتر و سنگین‌تری را به دشمن شیطان صفت وارد کنیم. 

الصماد گفت : با دقت در تحولات یمن می‌توان فهمید که متجاوزان همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشته و حقوق بشر و احترام به حاکمیت و استقلال کشورها را پایمال کرده‌اند و جامعه جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل مستکبر از شعارهای حقوق بشری برای اجرای توطئه‌های خود در کشورهای آزادیخواه سوء استفاده می کند.  

رئیس دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اظهار داشت: جامعه جهانی کشتار و ویرانی‌های یمن را نادیده می گیرد و چشم خود را به روی فجایع این کشور بسته است.

الصماد اظهار داشت: ما برای گرفتن بهانه از دست دشمنان متجاوز و پایان دادن به تجاوزات آنها امتیازهایی دادیم و به جهانیان ثابت کردیم که توطئه‌ای جهانی در کار است و متجاوزان و توطئه گران درپی دستیابی به اهدافی فراتر از اهداف اِعلامی خود هستند ولی متجاوزان بدانند که ایستادگی و مقاومت مردم یمن سرانجام آنها را به زانو درخواهد آورد و درس عزت و ایستادگی به جهانیان خواهد داد. 

الصماد گفت : متجاوزان به زودی شکست خورده و ناامید از دست یابی به اهداف خود میدان جنگ را ترک خواهند کرد زیرا مردم یمن در برابر آنها با صلابت و قدرت ایستاده است .

الصماد اعلام کرد: عربستان و متحدانش مانع ورود فرآورده های نفتی و مواد ضروری دیگر به یمن می شوند.

الصماد درباره درگیری‌های مربوط به تنگه باب المندب نیز گفت: عربستان و متحدانش جنگی را برای تصرف تنگه باب المندب به راه انداخته اند تنگه‌ای که جنبش انصارالله در چند ماه گذشته تلاش می کرد آن را از درگیری‌ها دور نگه دارد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
آفرین بر شما شیران یمنی بتازید بر این دشمن بشریت و انتقام خون های ریخته شده رو بگیرید..الله ینصرکم ان شاء الله
آخرین اخبار