بنا: زحمات کادر فنی قبلی تیم ملی قابل تقدیر است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: زحمات کادر فنی تیم ملی قبلی قابل تقدیراست و نباید تلاش های آن نادیده گرفته شود.

بنا: زحمات کادر فنی قبلی تیم ملی قابل تقدیر است

محمد بنا در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این که با توجه به فرصت 10ماهه تا المپیک ریو می‌توان ناکامی‌های اخیر کشتی فرنگی را جبران کرد یا خیر اظهار داشت: تیم ملی در چند وقت اخیر زیاد هم ناکام نبوده است زحمات کادر فنی قبلی کشتی فرنگی قابل تقدیر است و نباید با یک ناکامی تلاش‌های ان در قهرمانی مسابقات جهانی 2014ازبکستان نادیده گرفته شود.

وی افزود: به هر حال توقع مردم از کشتی بالاست. آنها انتظار داشتند قهرمان جهان در مسابقات لاس‌ وگاس روی سکو برود. اما در رابطه با مسابقات المپیک باید بگویم با توجه به زمان محدود و توقع مردم تمام تلاش خود را برای کسب نتایج درخشان به کار می‌گیریم.

بنا ادامه داد: مردم و رسانه‌ها هوشیار و کارشناس هستند. آنها به خوبی اطلاع دارند که برای ثبت آن عملکرد استثنائی در المپیک لندن ما 6 سال کار تیمی با ثبات انجام دادیم و ثبات داشتیم اما در سه سال اخیر به دلیل تغییرات زیاد مادر فنی کشتی‌گیران با نوعی به هم ریختگی فنی مواجه هستند و این موضوع کا را تا حدودی عقب انداخته کادر فنی تیم ملی در تلاش است با توجه به قابلیت‌های نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی و اعتقاد به این توانایی عقب‌ماندگی موجود را جبران کند.

بنا در خصوص غیبت برخی از کشتی‌گیران در نخستین اردوی تیم ملی گفت: برخی از کشتی‌گیران به دلیل شرکت در رقابت‌هتی ارتش‌های جهان به اردو دعوت نشدند و در حال حاضر تنها سعید عبدولی در اردو غایب است که وی نیز به زودی به جمع ملی‌پوشان ملحق می‌شود.

سرمربی تیم ملی درباره عدم دعوت از محسن حاجی‌پور خاطرنشان کرد: وی به همراه تیم ارتش‌ها به مسابقات سیزم رفته و به همین دلیل به نخستین اردو دعوت نشده است نکته مبهمی در این باره وجود ندارد. کادر فنی تیم ملی همیشه به عدم پشتوانه‌سازی برای وزن 55کیلوگرم متهم شده است. محمد فقیری تنها علاقه به حضور در مسابقات دارد، بدون اینکه دراردوهای تیم ملی شرکت کند.

وی افزود: نفراتی چون فرشاد عیسوند، مهرداد هردانی، رضاخدری . محمد نوربخش پشتوانه‌های وزن اول تیم فرنگی هستند. حاجی پور نیز به موقع در اردوی‌های تیم ملی شرکت می‌کند.

سرمربی تیم ملی با خنده ادامه داد: امیدوارم شرایطی فراهم شود که تیم های آزاد و فرنگی در المپیک ریو در مجموع با کسب مدال‌های زیاد دل مردم را شاد کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار