تشریح کارکرد انتخاب برای نسل جوان الزامی است/تابع انتخاب مردم هستیم

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: تشریح کارکرد و ثمرات انتخابات برای نسل جوان و نوجوان جامعه یکی از جدی‌ترین اولویت‌های ما در سال جاری محسوب می‌شود.

تشریح کارکرد انتخاب برای نسل جوان الزامی است/تابع انتخاب مردم هستیممحمدرضا یوسفی ، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: افزایش مشارکت‌های مردمی در عرصه‌ی انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از هداف اصلی ما به شمار می‌رود و در این راستا در حد توان و امکانات موجود و در چارچوب‌های قانونی از هیچ اقدام سازنده‌ای دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: تشریح وظایف نمایندگان و مجلس از دیگراولویت‌های ما دراین عرصه است و درواقع انتقال کارکرد‌های انتخابات و ثمرات و مزایای آن در آینده و سرنوشت کشور برای نسل جوان جامعه از ضروریاتی است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران عنوان کرد: نقش نمایندگان در ارتقای سطح رفاهی، پیشرفت، مناسبات بین‌المللی و برنامه‌ریزی سازنده و اصولی برای کشور بسیار نافذ و حائز اهمیت است و هرآنچه سطح کیفی انتخاب نمایندگان از سوی مردم افزایش یابد، ضریب موفقیت و پیشبرد سازنده‌ی اولویت‌ها نیز ارتقاء می‌یابد.

یوسفی یادآور شد: همیاری و پشتیبانی رسانه‌ها و صداوسیما در تحقق اهداف مذکور بسیار مثمرثمر خواهد بود و امیدواریم در سال جاری با تعامل دوسویه‌ این مجموعه با فعالان عرصه‌ خبر و اطلاع رسانی باردیگر عظمت و اقتدار نظام مردمی و مقدس جمهوری اسلامی ایران را به تصویر بکشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار