خواسته‌ها از وزارت راه بر اساس معیارهای واقعی نیست

نماینده اردل و فارسان گفت: باید براساس معیارهای واقعی و آن چه روی کاغذ دیده می‌شود، از وزارت راه و شهرسازی و دولت یازدهم کار بخواهیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا عزیزی فارسانی با انتقاد از استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: استیضاح آقای آخوندی نه تنها دغدغه مردم را حل نمی‌کند، بلکه فکر می‌کنم چالش بیشتری در بدنه دولت ایجاد شود و نمایندگان با این استیضاح، مسیر خدمت دولت را ناهموار و کار وزارتخانه را کند‌تر می‌کنند.

حمیدرضا عزیزی با انتقاد از استیضاح وزیر راه وشهرسازی گفت: با استیضاح آقای آخوندی مخالف هستم و دلیل آن هم این است که در این برهه از زمان و شرایط موجود، این حرکت به هیچ‌وجه منطقی به نظر نمی‌رسد.

نماینده اردل و فارسان با یادآوری این که بحث همدلی و همزبانی ملت و دولت را مقام معظم رهبری در ابتدای سال مطرح کردند٬ گفت: در وهله اول استیضاح‌کنندگان باید فرمایش شخص اول مملکت را مدنظر داشته باشند و بدانند استیضاح و اشکال‌تراشی برای دولت با اهدافی که رهبر انقلاب تعیین کرده‌اند، همخوانی ندارد.

وی با تاکید بر این که دومین بحث مهم این است که باید نگاه خودمان را معطوف به خارج از مرز‌ها و مشکلاتی کنیم که الان در مسائل بین المللی داریم و گفت: اکنون بحث حجاج کشته شده و فاجعه منا را داریم. بحث مسایل هسته‌ای و برجام را داریم و موارد دیگری که به چالش دولت در سیاست خارجی تبدیل شده است. بنا بر این باید بیشتر روی این مسائل تمرکز داشته باشیم.

عزیزی از نمایندگان مجلس خواست تا مشکلات مردم را پیگیری کنند و گفت: دغدغه‌های مردم حق است و نباید حاشیه‌سازی را بر مشکلات برتری بدهیم.

وی با تاکید بر این که باید شرایط موجود کشور و درآمدهایی که محقق شده را در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ کنیم٬ گفت: باید براساس معیارهای واقعی و آنچه روی کاغذ دیده می‌شود، از وزارت راه و شهرسازی و دولت یازدهم کار بخواهیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با این صحبت‌ها را دلیل بر تایید صد در صدی عملکرد وزیر را و شهرسازی ندانست و گفت: بنا ندارم آقای دکتر آخوندی را تایید بدون قید و شرط کنم. اگر آقای آخوندی عملکرد خیلی مثبتی داشته‌اند، در مواردی هم ضعف دارند. منتهی اگر کل برآیند عملکرد مدیریت ایشان را نگاه کنیم، مثبت است.

وی افزود: در این شرایط من اعتقاد دارم که باید به دولت کمک کنیم و با وزرای دولت همراهی کنیم. بهتر این است که به جای مشکل‌تراشی برای دولت و طرح استیضاح، دغدغه‌های مردم را پیگیری کنیم.

عزیزی خواستار همفکری با دولتمردان شد و گفت: فرض کنیم استیضاح رای آورد و آقای آخوندی رفتند و شخص دیگری آمد. سوال من این است که چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا واقعا تحولی اتفاق می‌افتد؟ اعلام می‌کنم که هیچ اتفاق خاصی با آمدن فرد دیگری نخواهد افتاد.

نماینده اردل و فارسان با اشاره به ایراداتی که استیضاح کنندگان از وزارت راه و شهرسازی گرفته‌اند٬ گفت: برخی از این ایراد‌ها بر حق است. اما راهکار حل این ایراد‌ها استیضاح و برکناری وزیر نیست. بلکه باید با همفکری و مشورت مشکلات را حل کنیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار