مشهد؛

انتخاب خراسان رضوی به عنوان آزمایشگاه نمونه برداری آبلیمو در کشور

مدیرکل اداره کل استاندارد خراسان رضوی گفت: با ارائه روشی نوین برای نمونه برداری از آبلیموی صنعتی ازسوی اداره کل استاندارد خراسان رضوی ،این استان به عنوان آزمایشگاه نمونه برداری آبلیمو در کشور انتخاب شد

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا جمیع در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: امیدواریم هرچه سریع تر این اقدام انجام گیرد تا شاهد آبلیمو های غیر طبیعی در بازارنباشیم.

وی گفت :اداره کل استاندارد طرح نمونه برداری از تولیدات کارخانه ای علاوه بر نظارت بر تولیدات کارخانه ها ، درسه سال اخیر دراستان طرح نمونه برداری از بازار با عنوان طرح طعام شناخته شده را اجرایی کرده است.

مدیرکل اداره کل استاندارد خراسان رضوی با بیان اینکه توجه به علامت استاندارد به عنوان اولین فاکتور در هنگام خرید کالا است افزود:در 6ماه نخست امسال بالغ بر15مورد رسیدگی به تخلفات داشته ایم که بسته بندی زعفران ،پمپ بنزین وطلافروشی از جمله آنهاست.

علیرضاجمیع با اشاره به فعالیت 4 پارک آبی در استان گفت:از مجموع پارک های آبی در استان تنها موج های آبی علامت استانداردرا از سوی ما دریافت کرده وپارک آبی موج ها ی خروشان از مجموع61 سرسره موجود39 فقط سرسره آن موفق به اخذگواهینامه استاندارد شده است.

علیرضاجمیع افزود:این اصل که همیشه کار خوب وباکیفیت وقتی ماندگار می شود که مطابق با استاندار های اداره کل استاندارد می باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.