لاریجانی در پاسخ به رسایی؛

آقای رسایی تخلف نکنید/ روند سؤال از آخوندی درست بوده است

رئیس مجلس خطاب به رسایی گفت: آقای رسایی تخلف نکنید، روند سؤال از آخوندی درست بوده است.

آقای رسایی تخلف نکنید/ روند سؤال از آخوندی درست بوده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی نماینده تهران در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (14 مهرماه) و در جریان رسیدیگی به استیضاح وزیر راه گفت: در آخرین سؤالی که از وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح شد، وی با اختلاف یک رأی ششکنده از مجلس کارت زرد نگرفت و بعداً هم معلوم شد که درست نبوده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به رسایی تاکید کرد: آقای رسایی نکته‌ای را گفتند که در مورد سوال گذشته از وزیر اختلاف یک رأی وجود داشته که بعد مشخص شد درست نبود و از کارت زرد مجلس خلاصی یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای رسایی تخلف نکنید، ‌شما اتهامی را به هیئت رئیسه زدید و حالا هیئت رئیسه جواب شما را می‌دهد، شما حرفی زدید که معلوم شد خلاف بوده و ما چنین حرفی را در بررسی‌های خود تأیید نمی‌کنیم و در آن زمان سوال انجام شد و رأی نیاورد.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رسایی گفت: این سؤال توسط علی‌اصغر زارعی، مهدی کوچک‌زاده، روح‌الله حسینیان و حمید رسایی از وزیر راه و شهرسازی در مورد علت بی‌توجهی و عدم پیشرفت طرح‌های مسکن مهر در کشور بود.

پس از این سخنان لاریجانی، هیئت‌‎رئیسه میزان رای‌های نمایندگان مجلس به آن سؤال را اعلام کرد.

براساس اعلام رئیس جلسه، این سؤال از سوی علی‌اصغر زارعی، مهدی کوچک‌زاده، روح‌الله حسینیان و حمید رسایی در مورد علت بی‌توجهی و عدم پیشرفت طرح‌های مسکن مهر در کشور مطرح شده بود که در ان رای‌گیری حاضرین 218 نفر، آرای مأخوذه: 199 رای، بدون رأی 12 نفر، موافق قانع‌کننده بودن پاسخ‌های وزیر 107 رای، ممتنع 12 رای و مخالف 84 رای بوده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
نمایندگان ضمن نظارت ارایه راهکاربدهند
آخرین اخبار