کرمانشاه؛

رفع موانع تولید واحدهای صنعتی استان کرمانشاه

سرپرست معاونت اقتصادی وتوسعه منطقه ای استانداری کرمانشاه برلزوم تسریع رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان تاکید کرد و افزود : در رفع مشکلات واحدهای صنعتی نباید شتابزده عمل کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حاتمی گفت: در رفع موانع تولید باید دو مقوله رو مد نظر قرار دهیم یکی حفظ و حراست از اموال بیت المال و دیگری احقاق حقوق واحد صنعتی که این دو مقوله باید درکلیه امور لحاظ شود.

محسن رستمی معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت و معدن و تجارت نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت مصوبات ستاد تسهیل از ابتدای سال تا کنون به تفکیک دستگاههای مرتبط با رفع مشکلات اعلام کرد و افزود : تصمیمات خوبی در ستاد تسهیل برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی صورت گرفته که بعضی از آنها منجر به احیاء دوباره واحد صنعتی راکد شده است و تعدادی دیگر از این مصوبات دردست اقدام است که در صورت اقدام، مشکلات تعداد زیادی از واحدهای صنعتی مرتفع خواهد شد .

گفتنی است از ابتدای سال تاکنون 18 جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است که مجموعا97 مصوبه برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی و کشاورزی استان داشته است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کرمانشاه ، موانع ، واحد ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.