یاسوج ؛

فرسودگی 20 درصد مدارس در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل نوسازی، تجهیز و نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 درصد مدارس این استان اکنون فرسوده هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جهان محرابی گفت: مقاوم‌سازی و بازسازی مدارس فرسوده در کهگیلویه و بویراحمد در اولویت‌های کاری اداره کل نوسازی، تجهیز و نوسازی مدارس این استان است.

وی اضافه کرد: با توجه به فرسوده و قدیمی بودن تعدادی از مدارس کهگیلویه و بویراحمد مقاوم‌سازی، تخریب و نوسازی این مدارس امری بسیار ضروری بوده است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حال حاضر 2 هزار و 700 واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

محرابی بیان کرد: از تعداد 2 هزار و 700 واحد آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد، 20 درصد آن که حدود 700 واحد آموزشی بوده نیازمند مقاوم‌سازی، تخریب و بازسازی هستند.

وی تصریح کرد: مقاوم‌سازی و نوسازی مدارس فرسوده و قدیمی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تأمین اعتبار کافی است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امسال بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار به این اداره کل اختصاص داده شده که بیش از 80 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی و 120 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات ملی بوده است.

محرابی عنوان کرد: اکنون 88 پروژه آموزشی در زمینه ساخت مدرسه، سالن ورزشی و استخر و نمازخانه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است.

انتهای پیام /ب
برچسب ها: مدارس ، فرسوده ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.