به بهانه بازپخش سریال؛

ترلان پروانه: «گذر از رنج‌ها» تجربه متفاوتی برای من بود

من در «گذر از رنج‌ها» ایفاگر نقش زیبا بودم که تجربه عالی و متفاوتی بود.

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تجربه بازیگری در سریال «گذر از رنج‌ها» اظهار داشت: من در این سریال ایفاگر نقش زیبا بودم که تجربه عالی و متفاوتی بود. «گذر از رنج‌ها» تیم بسیار حرفه‌ای داشت و فریدون حسن‌پور کارگردان در برداشت تک تک پلان‌ها حساسیت نشان می‌دادند. این سریال با بازیگری من و مجید پتکی از بازی در شمال  و مناطق بکر و زیبا و البته صعب العبور دیلمان آغاز شد اهالی سینما و مردم عزیز آنقدر مرا برای ایفای این نقش مورد لطف قرار دادند که سختی کار برایم شیرین شد.

پروانه در پاسخ به این سوال که دوست دارد در سینما فعالیت کند یا تلویزیون عنوان کرد: برای من تفاوتی نمی‌کند، مهم این است که کار ارزشمند باشد همچنین فیلم‌نامه گروه و نقش برایم اهمیت دارد. بسیاری از نقش‌های ماندگار در آثار تلویزیون است اما سینما به لحاظ اینکه مخاطب خاص دارد بیشتر مورد توجه اهالی هنر است.

بازیگر مجموعه «تا ثریا» در مورد معیار انتخاب نقش‌های خود بیان کرد: به لطف خدا در این سال‌ها شانس بازیگری در آثار و گروه‌های حرفه‌ای و کار با کارگردان‌های بنام را داشتم، همچنین نقش‌های متفاوتی را ایفا کردم اما هر قدر تجربه کنم باز هم کم است. کیفیت و اثرگذاری نقش خیلی برای من اهمیت دارد، بازیگر باید توانمندی ایفا هر نقشی را داشته باشد.

وی در خصوص تفاوت سینما با تلویزیون عنوان کرد: سینما مخاطب خاص و تلویزیون مخاطب عام دارد اما هر دو ارزشمند هستند. در حال حاضر حساسیت در آثار سینمایی بیشتر است اما برخی از سریال‌های تلویزیون نیز با حساسیت ساخته می‌شوند.

پروانه در توصیه‌ای به علاقمندان بازیگری گفت: علاقه به این حیطه را تنها مالک قرار ندهند، چون این کار به استعداد، مسئولیت‌پذیری، صبوری و در واقع مجموعه‌ای از توانمندی‌ها که باید در فرد باشد نیاز دارد به نظر من بهتر است هر فرد در زندگی هدف مشخص و مسیر رسیدن به آن را مشخص کند.

وی در پیان گفت: در حال حاضر مشغول مطالعه دو فیلم‌نامه هستم. اینکه مردم عزیز کشورم در هر جای دنیا کارهای مرا دنبال می‌کنند و به من لطف دارند باعث خرسندی است و هر آنچه دارم از توجه خدا و لطف مردم عزیز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.