«معمای شاه» میزبان آخرین سفیر ایران در آمریکا است

عباس شوقی ایفاگر نقش اردشیر زاهدی آخرین سفیر ایران در آمریکا و وزیر امور خارجه در «معمای شاه» است.

عباس شوقی بازیگر سریال «معمای شاه» در خصوص نقش خود و جزئیات آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در مجموعه «معمای شاه» نقش اردشیر زاهدی را ایفا می‌کنم. علت انتخاب من برای این نقش شباهت چهره‌ام به این شخصیت بوده است.

وی ادامه داد: بعد از انتخاب برای این نقش شروع به تحقیقات متعددی در زمینه‌های مانند زندگی شخصی، ازدواج، کار، حرف زدن، راه رفتن، برخورد و ... پرداخته‌ام. به همین منظور فیلم‌ها و عکس‌های زیادی را تماشا کرده‌ام.

وی در مورد همکاری با محمدرضا ورزی بیان کرد: هنگام کار با او به هیچ مشکلی برنخوردیم. به عنوان یک بازیگر به کار او علاقه دارم.

شوقی نظر خود در مورد شهرام خلج عنوان کرد: کار شهرام خلج بی‌نظیر است. من از کار او لذت زیادی می‌برم.

وی اظهار داشت: ساخت مجموعه‌های این چنینی مانند «معمای شاه» لازم است چرا که باید مردم راجع تاریخ و آنچه گذشته است اطلاعات کافی داشته باشند. با توجه به اینکه تاریخ در این سریال تحریف نشده است مردم ارتباط خوبی با آن برقرار می‌کنند.

شوقی افزود: «معمای شاه» رنگ و لعاب خوبی دارد. فقط کافی است قسمت‌های اول این مجموعه با استقبال رو به رو شود که فکر می‌کنم این گونه است زیرا تعریف قصه در این کار درست بوده است.

وی در پایان گفت: «معمای شاه» شرایط را روایت کرده  و آنچه در صحنه مشاهده می‌شود جدابیت‌های بصری است. اما با پخش این مجموعه حرف‌ها، قصه‌ و درام آن نیز مشخص خواهد شد از این طریق نوجوانان و جوانان هم جذب این کار خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار