آل‌سعود با اقدامات خود به‌دنبال جلب رضایت رژیم صهیونیستی و آمریکا است

رژیم آل‌سعود تلاش می‌کند تا در راستای اهداف دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی گام بردارد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیداربا جمعی از مداحان و مدیحه سرایان پاسدار با بیان اینکه رژیم آل‌سعود تلاش می‌کند تا در راستای اهداف دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی گام بردارد گفت: رژیم آل‌سعود نظام قبیله‌ای است که امروز دست به کشتار حجاج می‌زند، دولت آل‌سعود که خود را خادم‌الحرمین می‌داند نوکر آمریکا است.

وی، ادامه داد: شناخت زمان یکی از موضوعات مهمی است که آیات و روایات زیادی در این زمینه آمده است، بر‌شخص عاقل واجب است که زمان خود را بشناسد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه زمان کنونی اوضاع بسیار پیچیده است و جبهه نفاق همه تلاش خود برای از بین بردن جبهه حق به‌کار می‌برد، افزود: شناخت زمان یعنی شناخت حوادث و رخدادهایی که در آن زمان اتفاق افتاده و باید عاقل باشیم و حوادث زمان خود را ریشه یابی کنیم. 

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اقدامات استکبار در راستای تخریب اسلام بیان کرد: در زمان حاضر کفر و ایمان در برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند، دنیای کفر و استکبار هرچه در توان دارند برای از بین‌بردن جبهه حق به‌کار برده ‌که ما وظیفه داریم ‌در برابر جریان کفر ایستادگی کنیم. 

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر‌لزوم توجه به آرمان‌های امام خمینی (ره) عنوان کرد: تفکری که سبب شد در دنیا تحول ایجاد شود و اسلام به عرصه زندگی مردم بیاید، اندیشه ناب امام خمینی (ره) بود که ما باید تلاش کنیم تا افکار امام خمینی (ره) که در کتاب صحیفه نور به‌نگارش در آمده مورد مطالعه قرار دهیم. 

وی با اشاره به بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب درباره واقعه منا و بی‌کفایتی رژیم سعودی تصریح کرد: نظام ولایی که توسط امام خمینی (ره) تأسیس شد، امروز توسط مقام معظم رهبری با اقتدار مدیریت می‌شود، سخنان کوبنده مقام معظم رهبری سبب شد تا رژیم سعودی از رویه نامطلوب خویش کوتاه بیاید و برای انتقال کشته‌ها همکاری کند. 

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه رژیم آل سعود تلاش می‌کند ‌در راستای اهداف دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی گام بردارد افزود: رژیم آل سعود نظام قبیله‌ای است که امروز دست به کشتار حجاج می زند، دولت آل‌سعود که خود را خادم الحرمین می‌داند نوکر آمریکا و رفیق صمیمی رژیم صهیونیستی است و با دلارهای نفتی و خود گروهک تکفیری داعش را ایجاد کرد. 

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر لزوم نشر فرهنگ عاشورا در جامعه عنوان کرد: در زندگی انسان‌ها فرهنگ موضوع مهمی است و باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد، مداحان باید به‌گونه‌ای فرهنگ عاشورا را تبیین کنند که مردم عاشق جهاد و شهادت شوند، چون نیازمند فرهنگ شهادت هستیم. 

وی با بیان اینکه مداحان و سخنرانان نقش موثری در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دارند، تصریح کرد: مداحان تلاش کنند تا از اشعار مناسبی استفاده کنند و در مدیحه سرایی خود علاوه بر توجه به فرهنگ شهادت به تبیین فرهنگ عاشورا و رشادت‌های امام حسین (ع) بپردازند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار