مهراب قاسم‌خانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ارائه یک کمدی خوب نیاز به شناخت ذائقه جامعه دارد

برای رسیدن به فیلم و سینمای کمدی مطلوب نیاز به یک گروه توانا و کمدی‌شناس است.

مهراب قاسم‌خانی نویسنده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین فعالیت هنری خود گفت: در حال حاضر مشغول نگارش برنامه‌ای تحت عنوان «اسب بخار» به کارگردانی سام کلانتری و تهیه‌کنندگی سامان مقدم هستم که ممکن است نام آن عوض شود.

وی افزود: تا به حال حدود نیمی از برنامه «اسب بخار» نوشته شده و بعد از پایان نگارش بازنویسی و روتوش نهایی را انجام می‌دهیم، این برنامه که قرار است اواسط یا اواخر آبان کلید بخورد نیز در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و  مجریان این برنامه تا به حال انتخاب نشده‌اند.

وی در خصوص موضوع «اسب بخار» عنوان کرد: «اسب بخار» برنامه‌ای تخصصی است که به بیان موقعیت، جزئیات، مشخصه و شرایط ماشین‌های سبک و سنگین توسط تعدادی مجری می‌پردازد و به مخاطب ارائه می‌دهد و لوکیشن‌های آن ایران و خارج از ایران خواهد بود.

قاسم خانی در مورد حال و هوای سینمای طنز و مشکلات آن اظهار داشت: حدود 10 سال از آخرین باری که به سینما رفتم می‌گذرد و در واقع از حال و روز واقعی آن اطلاع چندانی ندارم اما از شنیده‌ها احساس می‌کنم نسل جوان و جدیدی در حال ورود به سینما هستند که اتفاقات خوبی را با خود خواهند آورد.

این نویسنده با بیان این مطلب که سینمای کمدی باید المان‌های متعددی برای رسیدن به موفقیت داشته باشد عنوان کرد: ریتم مناسب، فیلمنامه‌ و بازیگر خوب و کارگردان  کمدی شناس و در کل یک مجموعه توانا که هم کمدی و هم ذائقه جامعه را بشناسد برای دست یافتن به فیلم و سینمای کمدی مطلوب لازم است، چون اگر یکی از موارد مذکور دچار مشکل شود کل کار را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار