انصاری: عدم رای به استیضاح وزیر راه نشانه همدلی و همزبانی میان مجلس و دولت است

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: عدم رای به استیضاح وزیر راه و شهرسازی نشانه همدلی و همزبانی میان مجلس و دولت است.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری روز سه شنبه پس از جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: نمایندگان امروز به ادامه کار و خدمت آخوندی در وزارت راه و شهرسازی رای مثبت دادند که من در این راستا از آنان تشکر می‌کنم و همچنین از استیضاح کنندگان که فرصت را فراهم کردند تا یکی از وزرای پرکار دولت تدبیر و امید گزارشی از خدمات دولت در حوزه این وزارتخانه ارایه کند، تشکر می کنم.

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: عدم رای به استیضاح وزیر راه و شهرسازی نشانه همدلی و همزبانی میان مجلس و دولت است.

وی با تاکید بر این که فضای امروز مجلس فضای بسیار خوبی بود اظهارداشت: استیضاح کنندگان در این جلسه مطالبشان را مطرح و وزیر محترم و مخالفان استیضاح مطالب ارزشمندی را بیان کردند. گرچه فرصت باز هم برای بیان خدمات گسترده در موضوعات مسکن، راه آهن، هواپیمایی و بنادر بسیار کوتاه بود اما به هر حال فرصتی بود که گوشه ای از خدمات مطرح شود.

انصاری تاکید کرد: یقینا مطالبی که مطرح شد برای وزارت راه و شهرسازی ذخیره خواهد بود و از تذکرات برای تسریع روند اجرای طرح‌ها و تعیین اولویت‌هایی که مورد تاکید مجلس است استفاده می‌کنیم.

وی اظهار داشت: این رای پاسخ عملی به فراخوان و نامگذاری رهبر معظم انقلاب در مورد امسال به نام سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی بود. این رای نمادی از همدلی و همزبانی میان مجلس و دولت بود و مجلس این همدلی را در استیضاح آقای فانی هم نشان داد.

معاون رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد: در شرایط کنونی کشور که همه تلاش دارند برای رفع مشکلات مردم و توسعه کشور گام بردارند، زمینه همکاری‌های بیشتر ایجاد شود و باقی مانده عمر مجلس نهم با همراهی بهتر و بیشتر دولت و مجلس موجب اقدامات و خدمات بیشتر برای مردم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار