هتل های ترامپ در معرض حمله

سامانه تبادلات آنلاین هتل ترامپ (Trump)، وابسته به دونالد ترامپ، یکی از نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات سال 2016 آمریکا، هک شد.

هتل های ترامپ در معرض حملهبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، مدیرمجموعه هتل‌های ترامپ در خبری اعلام کرد که هکرها در فاصله ماه می سال 2014 تا ژوئن 2015، توانسته‌اند به سامانه‌ تبادلات آنلاین شعبات مختلف این هتل‌ در ایالت‌های آمریکا دسترسی پیدا کنند.

در این خبر تأکید شده است که شعبات این هتل در ایالت‌های نیویورک، میامی، شیکاگو، هاوایی، لاس‌وگاس و تورنتو در این حمله آسیب دیده‌اند. در اثر این حمله، اطلاعات کارت‌های اعتباری مشتریان مجموعه هتل‌های ترامپ در این هفت ایالت، به سرقت رفته است.

البته مسئولین امنیتی تأکید کرده‌اند که تاکنون هیچ خبری مبنی بر سوء استفاده از اطلاعات مسروقه، مشاهده نشده است. ترامپ به همراه سه تن از فرزندانش، این هتل‌ها را اداره می‌کنند.

ترامپ اعلام کرده است که با همکاری سرویس امنیتی آمریکا و پلیس فدرال این کشور (FBI) در پی یافتن مسئولان انجام این حمله هکری هستند ولی هنوز هیچ اثری از هکرها پیدا نکرده‌اند.

وی این باره گفته است که این اولین حمله هکرها به مجموعه هتل‌های ترامپ نیست و پیش‌تر نیز حملاتی ازاین‌دست، یه مجموعه هتل‌های ترامپ انجام شده است.

منبع سایبربان

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار