در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان شد

مقدم‌فر: سعودی‌ها زبان دیپلماتیک و اخلاقی‌ را نمی‌فهمند

مشاور رسانه‎ای فرمانده کل سپاه گفت: سعودی‌ها زبان دیپلماتیک و عرفی و اخلاقی را نمی‌فهمند، بلکه زبان تهدید را بسیار بهتر متوجه می‌شوند.

حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همان‌طور که قبلاً گفته بودم سعودی‌ها زبان دیپلماتیک و عرفی و اخلاقی را نمی‌فهمند، آن‌ها زبان تهدید را بسیار بهتر متوجه می‌شوند.

وی در مورد اظهارات اخیر رهبری معظم انقلاب در مورد برخورد سخت و خشن جمهوری اسلامی ایران با آل سعود گفت: رهبری معظم ایران از برخورد بد و زننده رژیم آل سعود با زائران بیت‌الله الحرام سخت ناراحت شدند، با هشدار ایشان و فرمانده کل سپاه به عربستان همه چیز روشن است. 
 
سردار مقدم‌فر اظهار داشت: کشورهایی مثل عربستان در مقابل توانمندی نظامی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران هیچ حرفی برای گفتن ندارد و مقایسه کردن آن‌ها با خود اصلاً درست نیست. آنان حتی در حوزه نظامی و تسلیحاتی حق حرف زدن را نیز ندارند، چه برسد به حوزه عمل. زمانی که رهبری انقلاب سخنان خود را ایراد کردند حساب کار دست‌شان آمد. 
 
مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی مبنی برمیزان  قدرت  ارتش عربستان پاسخ داد: عربستان سعودی ارتش تجهیزات محوری دارد که همه‌ی اعضای آن عاریه‌ای هستند.عربستان اصلا ارتشی کارآمد ندارد که بخواهد برای ایران عرض اندام کند.

مقدم‌فر در پایان خاطر نشان کرد: اینان نمی‌توانند در مقابل ایران که به اذعان خود آمریکا و اروپا قدرت اول منطقه در همه زمینه‌ها است،عرض اندام کند و هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار