اپل ۸۱ هکتار زمین برای توسعه فعالیت‌های ابری خود خریداری کرد

به نظر می‌رسد که شرکت اپل بدنبال توسعه مزارع سروری خود است. این شرکت فرصت معافیت مالیاتی در ایالت اورگان را غنیمت شمرده و اقدام به خرید زمین‌های دیگری در مجاورت زمین‌های فعلی خود کرده است تا با گسترش مزارع سروری خود فعالیت‌های ابری خود را گسترش دهد.

اپل ۸۱ هکتار زمین برای توسعه فعالیت‌های ابری خود خریداری کردبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اپل هنوز از برنامه‌های خود برای این زمین صحبتی نکرده  هر چند انتظار می‌رود این شرکت دیتا سنترهای خود را با خرید این زمین توسعه دهد. اپل در نظر دارد تا مزارع سرورهای خود را برای گسترش خدمات ابری توسعه دهد. انتظار می‌رود این پروژه ۶ میلیون دلار هزینه داشته باشد.

تحلیلگران معتقدند که اپل به دلیل تخفیف مالیاتی که در ایالت اورگان وجود دارد تصمیم به خرید زمین در این ایالت کرده است. ایالت اورگان برای تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری، تا ۱۵ سال آن‌ها را از پرداخت مالیات معاف کرده است. این تصمیمی است که برخی ایالت‌ها برای  توسعه بیشتر در مناطق با نرخ اشتغال پایین اتخاذ کرده‌اند.در عوض شرکت‌ها باید شغل‌هایی با پرداخت حقوق بهتر نسبت به میانگین حقوق پرداختی به افراد در این  گونه ایالت‌ها پرداخت کنند.

پیش از این در سال ۲۰۱۲، اپل ۶۴ هکتار زمین در این منطقه خریداری کرده بود. حالا با خرید جدید این شرکت، اپل صاحب ۱۴۵ هکتار زمین در ایالت اورگان آمریکا برای فعالیت‌های ابری خود است.

منبع : زومیت

انتهای پیام/
برچسب ها: اپل ، ایفون ، زمین ، شرکت اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار