رونمایی از سامانه الکترونیک سازمان دامپزشکی کشور

سازمان دامپزشکی کشور در استفاده از فناوری اطلاعات، جزو سازمان های پیشرو است و امروز یکی از 11 سامانه الکترونیک رونمایی می‌شود.

رونمایی از سامانه الکترونیک سازمان دامپزشکی کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور در مراسم روز دامپزشک که در سالن همایش سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، گفت: امروز که به مناسبت روز دامپزشک از یک سامانه الکترونیک ، 2 واکسن و 4 دارو رونمایی می‌کنیم.

خلج در ادامه گفت: امروز روز ملی دامپزشکی است و با گذشت 90 سال از عمر دامپزشکی کشور و پشت سر نهادن تمام فراز و فرودهای پیش‌آمده به این جایگاه رسیده ایم.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه گفت: ما دامپزشکان بایستی ابتدا بدانیم کجاییم و به کجا می خواهیم، برویم تا بتوانیم خدمات خود را در بخش های مختلف نظیر آموزش و تحقیقات در بخش های دولتی، نیمه دولتی ، و خصوصی به مردم کشورمان ارائه کنیم.

وی همچنین افزود: دامپزشکان کشور با ارائه خدمات کیفی خود که در تمامی عرصه ها فراهم کننده سلامت غذایی هستند،می توانند نقش و جایگاه برجسته خود را هویدا کنند.

خلج ادامه داد: راهی نداریم جز اینکه در این مسیر قدم گذاشته تا منافع ملی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

دکتر خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پایان گفت: با تعامل ، انسجام و هماهنگی روی محور منافع ملی، می توانیم نقش و جایگاه مهم و اثر بخش دامپزشکان و سازمان دامپزشکی را در تامین سلامت جامعه و مواد غذایی آنان نشان دهیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.