امیدوارم فیلم «محمد رسول‌الله» اسکار بگیرد

بهنوش بختیاری بازیگر کمدین سینما و تلویزیون، از علت تمایلش برای دیدن فیلم «محمد رسول‌الله» ساخته مجید مجیدی می‌گوید.

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تمایلش برای دیدن فیلم «محمد رسول‌الله» گفت: «محمد رسول‌الله» فیلمی است که هر مسلمان و هر ایرانی باید آن را ببیند، چون به دین و اسلام ما و حضرت محمد (ص) مربوط می‌شود من نیز به شخصه به زودی این فیلم را خواهم دید.

وی در خصوص حضور فیلم «محمد رسول‌الله» و دریافت اسکار بیان کرد: امیدوارم فیلم مجیدی اسکار بگیرد، به طور قطع فیلم «محمد رسول‌الله» دین اسلام را بهتر به جهانیان معرفی می‌کند و همه می‌فهمند همه ادیان و هر کسی قابل احترام است.

بختیاری در خصوص آخرین فعالیت هنری خود در مقام بازیگری بیان کرد: بازی در فیلم‌های «من» به کارگردانی سهیل بیرقی و «مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی را به پایان رساندم و در حال حاضر همکاری با مانی حقیقی در فیلم «50 کیلو‌آلبالو» را آغاز کرده‌ام.

این بازیگر علت پائین آمدن کیفیت فیلم‌های کمدی را این‌گونه بیان کرد: سوژه‌های تکراری و صرف مدت زمان کم بر روی نگارش فیلمنامه‌ها از علت‌های اصلی پایین آمدن کیفیت فیلم‌های کمدی است. در صورتی که بازیگر و کارگردان‌های خوب و با استعدادی داریم.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
انشاالله که اسکار بگیره......
آخرین اخبار