طلاق پس از خواستگاری دردسرساز پسر جوان

زن ميانسال زمانيكه ديد شوهر دومش قرار است با همسر اولش دوباره ازدواج كند، تصميم به طلاق گرفت.

طلاق پس از خواستگاری دردسرساز پسر جوانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندي پيش زوج ميانسالی به دادگاه خانواده رفتند و درخواست طلاق دادند.

زن جوان در خصوص علت آن به قاضي گفت: 4 سال پیش شوهرم را در یک تصادف از دست دادم و تنها شدم. تا اینکه دو سال پيش با شوهر دومم ازدواج کردم. روز اولی که با او آشنا شدم او گفت 15 سالی می شود که از همسر اولش جدا شده و دختر و پسرش هم با مادرشان زندگی می کنند. وقتی پای صحبت های او نشستم متوجه شدم که او هم مثل من تنهاست و نیاز به همدم دارد. براي همين با او ازدواج كردم.

وی افزود:بعد از ازدواج با شوهرم همیشه احساس خوشبختی می کردم تا اینکه یک روز او به من گفت پسرش قرار است زن بگیرد و باید به همراه همسر سابقش برای مراسم خواستگاری به خانه عروس آینده شان برود. من هم مخالفتی نکردم. شب خواستگاری شوهرم رفت و خیلی دیروقت به خانه آمد. اما از وقتی برگشت رفتارش تغییر کرده بود. خیلی ساکت و منزوی شده بود. هرچه به او گفتم چه اتفاقی افتاده حرفی نزد و گفت که چیزی نیست. اما واقعا مشکوک شده بود و روز به روز هم بدتر می شد. بیشتر وقت ها به سراغ پسرش می رفت و عروسی او را بهانه می کرد.

زن جوان ادامه داد:شوهرم در نهايت یک روز سکوتش را شکست و گفت که همان شب خواستگاری پسرش با همسر سابقش کلی صحبت کرده و با هم آشتی کرده اند. او گفت، تصمیم دارد دوباره با مادر فرزندانش ازدواج کند. من هم شوكه شدم و تصميم به جدايي گرفتم.

بعد از آن مرد جوان نيز به قاضي گفت: آقای قاضی همسرم حق دارد ولی مادر بچه هایم هم حق دارد. شب خواستگاری وقتی بعد از مدت ها او را دیدم احساس کردم افسرده شده است. وقتی علتش را پرسیدم کلی برایم درد و دل کرد و گفت که چقدر تنهایی سختی کشیده و دارد اذیت می شود. او گفت که بعد از ازدواج پسرمان هم بیشتر تنها می شود و نمی داند باید با مشکلاتش چطور مبارزه کند. همین حرف ها باعث شد دلم برایش بسوزد و از آن شب به بعد بیشتر با او صحبت کردم و قرار شد دوباره با هم ازدواج کنیم. ولی اگر همسرم دومم قبول کند که با من زندگی اش را ادامه بدهد و جدا نشود باور کنید قول می دهد که بهترین ها را در اختیارش بگذارم. 

در پایان وقتی قاضی اصرار این زن برای جدای را ديد و در نهایت مرد هم راضی به جدایی شد و حکم طلاق از سوی قاضی صادر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
Me too
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
با با این دوره زمونه مگه شوهر پیدا میشه بهت هم که قول داده بهترین زندگی را فراهم کنه.خیلی هم خانواده شلوغی میشه وخوش می گذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ok
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
اکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
کاربدی مکند چون که دارد یک نفردیکر تنها می کند قبل ازدواج مجددبایدبه فکرهمسراولش می بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ای خاک بر سرِ همچین مرداهای نفهمی
سر موضوعات الکی قهر میکنین و زود تند سریع طلاق میگیرین
خجالت هم نمیکشین. بعدش هم با کمال پر رویی میگین پشیمونین؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شماها خانه خراب کن و خانواده بدبخت کنین
اون زن سابقت چقدر حقیره که با تو درد دل کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
نه بابا سردیت نشه
جفتشونم میخواد
آخرین اخبار