مقیمی خبر داد:

آزمون تخصصی قانون انتخابات 22 مهرماه برگزار می‌شود

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: آزمون تخصصی قانون انتخابات روز چهارشنبه 22 مهرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 به گزارش حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور گفت: آزمون تخصصی قانون انتخابات برای سنجش میزان آشنایی فرمانداران و بخشداران به عنوان مجریان برگزاری انتخابات روز چهارشنبه 22 مهرماه با حضور هزار و 485 فرماندار و بخشدار در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون برای تسلط هر چه بیشتر فرمانداران و بخشداران به قانون انتخابات برگزار می‌شود تا مسوولان مربوطه با مطالعه دقیق و کامل قانون آمادگی بیشتری نسبت به مباحث قانون انتخابات داشته باشند.

مقیمی خاطرنشان کرد: نخستین جلسه آموزشی توجیهی انتخابات در استان چهارمحال و بختیاری هفته گذشته برگزار شد و آموزش‌های لازم به دست‌اندرکاران انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری داده شد.

رییس ستاد انتخابات کشور یادآور شد: در کشور 430 فرماندار و هزار و 55 بخشدار حضور دارند که این آموزش‌های تخصصی را برای اجرای دقیق انتخابات آینده فرا می‌گیرند.

مقیمی درباره ارزیابی عملکرد فرمانداران نیز گفت: ارزیابی فرمانداران دائمی است و شامل مقطع زمانی خاصی نمی‌شود و هرگونه تغییر و جابه‌جایی فرمانداران بر اساس عملکردشان انجام می‌شود.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار