در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

ابراهيمي:رصد تحرکات بیگانگان و فتنه گران توسط وزارت اطلاعات

عضو جامعه روحانيت مبارز با بيان اينکه وزارت اطلاعات در تمامي فراز و نشيب هاي انقلاب اسلامي، نقش ويژه اي در از بين بردن توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي داشته است، تصريح کرد: تجربه وزارت اطلاعات در حفظ امنيت کشور پس از فتنه 88 نشان از تدابير مسئولان اين وزارتخانه براي مقابله با توطئه هاي احتمالي در آستانه مجلس نهم دارد.

 

حجت الاسلام حسين ابراهيمي، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به توان بالاي وزارت اطلاعات در از بين بردن توطئه هاي احتمالي دشمنان و فتنه گران در آستانه انتخابات مجلس نهم، گفت:‌ انتخابات مجلس نهم از وجوه بسياري، اهميت و حساست ويژه دارد و از اين جهت وزارت اطلاعات بايستي با عزم جدي وارد معرکه سياسي کشور شود.


وي افزود: در انتخابات در کنار جريان هاي شناخته شده، جريان هاي ديگري هم فعال خواهند شد تا نظم و امنيت داخلي را از بين ببرند و از اين جهت وزارت اطلاعات بايد با هوشياري بيشتري مسايل جاري کشور را رصد کند.

ابراهيمی با بيان اينکه وزارت اطلاعات بايد از تجربه هاي کارآمد گذشته براي حفظ امنيت کشور بهره برداري کند، تصريح کرد: در جريان فتنه 88، بيگانگان ايران را کشوري از هم پاشيده و ناامن معرفي مي کردند، اما با تلاش هاي شبانه روزي وزارت اطلاعات در شناسايي عوامل اخلالگر در نظام و امنيت عمومي، نظام را به آرامش و ثبات رهنمون کرد که اين تجربه ها مي توانند در صورت بروز هرگونه ناامني در انتخابات مجلس نهم مورد استفاده قرار بگيرند.

اين فعال سياسي با اشاره به تهديدهاي عوامل خارجي در آستانه انتخابات، گفت: وزارت اطلاعات و ارکان هاي امنيتي بايد با هماهنگي براي حفظ امنيت داخلي و توطئه هاي خارجي برنامه ريزي منسجم داشته باشند.

وي با بيان اينکه برخي فتنه گران که سکوت اختيار کردند ممکن است در فضای انتخابات دست به تحرکاتي عليه نظام بزنند، خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات بايد در مورد اين افراد معلوم الحال دقت ويژه اي به خرج دهد تا هرگونه توطئه اي از سوي اين افراد خنثي شود.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان، تاکيد کرد:‌عملکرد دقيق وزارت اطلاعات در شناسايي جاسوسان BBC که چندي پيش در کشور دست به فعاليت هاي رسانه اي عليه نظام مي زدند، نشان از اين دارد که اقدامات اين وزارتخانه يک گام جلوتر از تصميم دشمنان براي انجام هرگونه توطئه در کشور است.

عضو جامعه روحانيت ادامه داد: در جريان انحرافي و فتنه مدتهاست که تلاش مي کنند امنيت انتخابات مجلس نهم را زير سوال ببرند و از طرف ديگر دشمنان خارجي هم بيرون از مرزهاي ايران وعده هاي حمايتي بسياري به طرفداران اين دو جريان داده اند./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار