اخبار باشگاه استقلال؛

استقلال دوباره با راه آهن محک می خورد

استقلالی‌ها در دومین بازی تدارکاتی خود به مصاف تیم راه آهن می روند.

استقلال دوباره با راه آهن محک می خوردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات امروز آبی پوشان پایتخت در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را در دو نوبت دنبال خواهند کرد تا بتوانند با آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات لیگ برتر ظاهر شوند.
 
استقلال به مصاف راه آهن می‌رود
 
استقلالی‌ها در دومین دیدار تدارکاتی خود برای آمادگی هر چه بیشتر در تعطیلات لیگ برتر به مصاف شاگردان تارتار می روند این بازی روز جمعه ساعت 15:30 در ورزشگاه اکباتان برگزار خواهد شد.
 
رونمایی از اسپانسر جدید پیراهن آبی پوشان
 
طبق شنیده‌ها از منابع آگاه گفته می شود به زودی همراه اول حامی مالی آبی پوشان می شود و قرار است استقلالی‌ها در بازی مقابل پدیده در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر از اسم همراه اول بر روی پیراهن‌های خود استفاده کنند.
 
پرونده ریوالدو بسته می‌شود
 
با توجه به جلسات متعددی که مسئولان حراست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و همچنین پیگیری‌های مستمر استقلالی‌ها پرونده ریوالدو باربوسا همچنان در حال بررسی است و احتمال دارد پرونده 40 هزار دلار گم شده به زودی مشخص شود تا استقلالی‌ها نیز از این وضعیت پیش آمده خارج شوند.

کرار فردا به ایران می‌آید
 
جاسم کرار بعد از بازی در مقابل راه آهن در تعطیلات لیگ برتر به نجف سفر کرد و بعد از آن اعلام کرد در صورتی به ایران باز خواهد گشت که مطالباتش را به همراه مسکن دریافت کند. از همین رو مدیر برنامه‌های این بازیکن صحبت‌هایی را با مسئولان استقلال انجام داد و قرار است کرار فردا به ایران بازگردد تا با مسولان استقلال جلسه‌ای را در خصوص رسیدگی به مسائل مالی برگزار کند.
 
گفتنی است جاسم کرار در صورتی که مسئولان استقلال برایش خانه تهیه کنند در استقلال به کار خودش ادامه می‌دهد.
 
از طرفی دیگر مسئولان آبی پوش درصددهستند تا ظرف یکی، دو روز آینده مسکن این بازیکن را تهیه کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار