کرمان؛

کشف جرائم با استفاده از تکنولوژی های جدید

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: پلیس بایستی با یک رویکرد علمی وتخصصی وبا استفاده از تکنولوژی های جدید ماموریت های خود را دنبال نمایدو به کشف جرائم بپردازد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛احمد علی انجم روز درنشست تعاملی قضات شهرستان جیرفت با فرماندهان انتظامی ،افزود: هدف اصلی دستگاه قضائی و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی حفظ امنیت و آسایش و آرامش برای مردم جامعه است.

وی ادامه داد:نقطه تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی هر یک در جایگاه قانونی خود حفظ امنیت و احقاق حق مردم است.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد:اگر امنیت در جامعه محقق نگردد، دستگاههادر انجام اقدامات وفعالیت های خود با مشکل روبرو خواهند شد و در انجام امورشان چه فرهنگی یا اقتصادی وغیره موفق نخواهند شد.

وی تصریح کرد:اگر نیروی انتظامی و دستگاه قضا در کارشان موفق باشندهمه حوزه های اجرایی موفق خواهند بود.چرا که همه امور به امنیت نیاز دارد وما مسئول تحقق امینت در جامعه هستیم.

رییس دادگستری شهرستان جیرفت تاکید کرد: تقویت روحیه ایمانی واخلاق اسلامی در بین پرسنل انتظامی ضرورت دارد.

انجم روز با اشاره به موضوع پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت :باید اعتماد عمومی مردم جامعه را بدست آوریم که این امر بهترین سرمایه برای هر سازمانی محسوب می گردد.

در پایان این جلسه با حضور مسئولان قضایی و انتظامی و معاونت سیاسی امنیتی فرماندار نخستین ساختمان بازداشتگاه پلیس آگاهی و دفتر استقرار شماره 2پلیس راهنمایی و رانندگی در شهرستان جیرفت افتتاح شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: کشف ، جرائم ، تکنولوژی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.