معرفی‌ افراد فعال شرکت‌های دانش‌بنیان برای تسهیلات نظام وظیفه

سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان گفت: افراد فعال شرکت‌های دانش‌بنیان برای دریافت تسهیلات نظام وظیفه معرفی شوند.

سید محمد صاحب‌کار خراسانی سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: به منظور حمایت از شرکت‌های دانَش‌بنیان افراد اصلی در شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از تسهیلات نظام وظیفه استفاده کنند، به همین منظور این افراد برای استفاده از تسهیلات معرفی می‌َشوند.

وی در ادامه تاکید کرد: افراد فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای شیوه‌نامه بنیاد ملی نخبگان انتخاب شده و از طریق بنیاد ملی نخبگان به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.

سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان تصریح کرد: شرکت دانش‌بنیان باید دارای اظهارنامه مالیاتی باشد و کالاها و خدمات دانش‌بنیان خود را بر اساس اطلاعات اظهارنامه مالیاتی به فروش برسانند.

صاحبکار خراسانی با اشاره به موافقت نشدن با درخواست متقاضی خاطرنشان کرد: اگر با درخواست متقاضی موافقت شود، متقاضی مجاز است با ارتقای فعالیت‌های خود درخواست خود را در سامانه بارگذاری کند.

وی در پایان بیان کرد: هم اکنون اولین فهرست افراد فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان برای استفاده از تسهیلات نظام وظیفه مشخص شده که این افراد پس از گذراندن دوران آموزش نظامی باید یک پروژه تحقیقاتی مورد نیاز بخش‌های دفاعی و دولتی را انجام بدهند و پس از انجام موفق پروژه تحقیقاتی کارت پایان خدمت خود را دریافت می‌کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار