کفه ترازو در بازیگری همخوانی ندارد

مجتبی رجبی، بازیگر تلویزیون از تأثیر تحصیلات آکادمیک در موفقیت بازیگران و جوانان با استعداد گفت.

مجتبی رجبی، بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خصوص تأثیر تحصیلات آکادمیک در موفقیت بازیگران اظهار داشت: در بحث هنر تحصیلات مهم است اما همه چیز نیست، تحصیلات در کشورما موجب می‌شود تا فرد بتواند با حضور در کارهای گروهی تجربه کسب کند، اما این‌گونه نیست که دانشگاه فضای ورود افراد به بازیگری را فراهم کند بلکه فرد خود باید تلاش کند و پیگیر باشد و از استادان این حرفه بیاموزد.

وی با اشاره به اینکه جوانان بازیگر در حال حاضر موفق هستند، گفت: جوانان ما در این عرصه موفق هستند و استعداد بازیگری دارند، اما دو کفه ترازو باید با هم همخوانی داشته باشد، یعنی وقتی جوانان با استعداد در این عرصه حضور دارند، باید شرایط کاری خوب هم برای آن‌ها فراهم شود تا بتوانند توانمندی خود را نشان دهند.

رجبی در مورد تجربه بازیگری در مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، بیان کرد: این مجموعه از آثاری بود که مردم از آن استقبال کردند و ارتباط خوبی نیز با این مجموعه برقرار کردند. تنوع در قصه‌ها و بیان ماجراهای متفاوت از دلایل دیده شدن این مجموعه بود.

بازیگر «دولت مخفی» در خصوص فعالیت‌های اخیر هنری خود، عنوان کرد:‌ متأسفانه به دلیل نبود پیشنهاد خوب برای بازیگری کم کار شدم و قصد دارم گزیده‌تر کار کنم، آخرین فعالیت من در بازیگری، مجموعه «دولت مخفی» به کارگردانی «قویدل» بود. همچنین در چند تئاتر نقش‌آفرینی کردم که شاید آبان ماه دوباره به روی صحنه برویم.

وی، در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری، مطرح کرد: امروز از هشتاد میلیون نفر جمعیت، 70-60 میلیون آن‌ها علاقه‌مند به بازیگری هستند، چون بازیگری از بیرون ویترین قشنگی دارد و همه فکر می‌کنند درآمد‌های بالا و ... در این عرصه وجود دارد، اما در واقعیت این طور نیست، این حرفه شغل بسیار سخت و پر دردسری است، علاقه‌مندان به بازیگری باید جدی‌تر به این عرصه نگاه کنند.

فرآیند آکادمیک می‌تواند سنگ محک خوبی برای شروع باشد. همچنین با حضور در کلاس‌های معتبر آموزشی تجربه کسب کنند و پله‌پله در این مسیر قدم بردارند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار