وقتی داعش موفق به ارتکاب جنایات نمی‌شود، آل‌سعود وارد صحنه می‌شود

گاهی تروریست‌های داعش هم از ارتکاب جنایت خسته می‌شوند و جنایات جدید را به مادر خوانده‌شان سفارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر فردی را می‌توان یافت که این روزها "آل سعود" را نشناسد و از جنایاتی که در منطقه غرب آسیا(خاورمیانه) انجام می‌دهد،خبری نشنیده باشد، رژیمی که حکام آن به نیابت از سیاست‌های استعمارگرایانه و جنگ طلبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی باعث تشنج فضای امنیتی نظامی و انسانی منطقه شده‌اند.

کارشکنی در مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، برهم زدن آرامش منطقه، اعمال سیاست‌های خصمانه آمریکا و اسرائیل، حمله به یمن، کشتار کودکان بی‌دفاع یمنی، دخالت در امور داخلی کشورهایی همچون سوریه، عراق، حمایت از گروه‌های تروریستی همچون النصره، داعش و ... ازجمله اقداماتی است که حکام آل سعودی با خرج کردن دلارهای حاصل از بشکه‌های نفتی خود در آن دست دارند.

وقتی داعش موفق به ارتکاب جنایات نمی‌شود، آل‌سعود خود وارد صحنه می‌شود

جنگ‌افروزی عربستان آن هم علیه یمن کشور عربی مسلمان با همدستی رژیم صهیونیستی و چراغ سبز آمریکا، پرده از یک توطئه بزرگ علیه امت اسلام برمی‌دارد که هدف از آن ضربه زدن به وحدت امت اسلام و ایجاد تفرقه و شکاف و دودستگی و تجزیه کشورهای منطقه در راستای منافع استکبار و صهیونیسم جهانی است.

شباهت عجیب خاندان آل سعود و بنیامین نتانیاهو در بحث کودک کشی و حمایت از تروریسم و مصون ماندن آن‌ها در شبکه‌ها و رسانه‌های خارجی تنها یک دلیل دارد و آن این است که منافع استبکار فقط با وجود این دو غده سرطانی در منطقه حفظ می‌شود.

سعودی‌ها از دیرباز یمن را حیاط خلوت خود می‌دانستند و در آرزوی بلعیدن بخش‌هایی از آن بودند، لذا از این جهت شکل‌گیری یک حکومت مقتدر و مستقل را در این کشور خطری برای منافع خود تلقی می‌کردند، از این رو همواره طرح‌هایی را در دستور کار داشته‌اند، از جمله آنکه سه ولایت یمن شامل "عسیر"، "نجران" و"جیزانگ را از گذشته به تصرف خود در آورده و علیرغم آنکه قرار بود در سال 1337 آنها را به یمن بازگردانند، همچنان از بازگرداندن این مناطق حاصلخیز و نفت‌خیز شمال یمن خودداری کرده و عملا آن را ضمیمه خاک خود کرده‌اند.

بر همگان روشن است که در پشت پرده اقدامات عربستان سعودی، تفکری ضد اسلامی نهفته است و این بار آنها می‌خواهد با سناریوی دین علیه دین به اهدافش دست یابد.


تضعیف جهان اسلام که با اقدامات آل‌سعود رقم می‌خورد، هدف اصلی تحولاتی است که در منطقه اتفاق افتاده است. اکنون چندین کشور اسلامی درگیر جنگ‌هایی هستند که زیرساخت‌های آنها در حال از بین رفتن است و چیزی جز ویرانه‌ای بزرگ از این کشورها باقی نمانده، در مقابل اسرائیل از این فرصت استفاده کرده و با حمایت‌های آل سعود به تحکیم جایگاه خود در منطقه می‌پردازد.

این درحالی است که رژیم جعلی صهیونیستی پس از حملات ارتش آل سعود به یمن، حمایت خود را از این اقدام اعلام کرد، حمایت‌های آمریکا هم که با اعلام رسمی اوباما از تجاوز عربستان سعودی به یمن اعلام شد.

وقتی داعش موفق به ارتکاب جنایات نمی‌شود، آل‌سعود خود وارد صحنه می‌شود

بنا بر گفته‌های سفیر عربستان در آمریکا، حمایت‌ها لجستیکی و پشتیبانی‌های نظامی و اطلاعاتی واشنگتن از اقدام جنایتکارانه آل‌سعود در حمله به یمن، یک ائتلاف آمریکایی سعودی را در منطقه علیه انقلاب مردم یمن شکل داده است.

عربستان سعودی پیش از این کمک‌های زیادی به داعش در سوریه و عراق کرده و حتی راه را برای حضور آنها در یمن هم باز کرده است. کمک‌های بی‌شائبه آل سعود که به پیدایش و قدرت یابی داعش منجر شد حالا می‌تواند به یاریشان بیاید. داعش که تاکنون نشان داده در قساوت قلب و درنده خویی هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و حتی با ساخت ویدئوهای خشن سعی می‌کند خود را خشن‌تر از آنچه که هست! نشان دهد و احتمالا دین خود را به عربستان سعودی ادا کند.

داعش و رژیم صهیونیستی همواره از کمک‌های آشکار و نهان سعودی‌ها برخوردار بوده‌اند، دو گروه و رژیمی که در سبعیت و سنگدلی همه را به حیرت واداشته‌اند.

عربستان سعودی از طریق شرکت نفت آرامکو 500 هزار بشکه نفت روزانه در اختیار اسرائیل قرار می‌دهد که البته هزینه‌ای هم در قبال آن دریافت نمی‌کند.

همچنین لازم به ذکر است که عربستان بزرگترین خریدار تسلیحات انگلیس است بطوریکه لندن در سال ۲۰۱۴ مجوز صادرات یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار سلاح را به ریاض صادر کرد. 

وقتی داعش موفق به ارتکاب جنایات نمی‌شود، آل‌سعود خود وارد صحنه می‌شود

این درخواست درحالی مطرح می‌شود که ریاض از فرودین ماه سال جاری با حمایت کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس اقدام به تشکیل ائتلافی برای حمله به یمن کرد و در این راه از حمایت تسلیحاتی حامیان غربی خود نیز بهره‌مند شد. 

این درخواست پس از آن مطرح شده که عفو بین‌ الملل با انتشار گزارشی و متهم کردن عربستان به ارتکاب جنایات جنگی در حمله به یمن خواستار تحریم تسلیحاتی ائتلاف ضد یمن شده است. 

و اما داعش.....

داعش را می‌توان شاکله‌ای از سلول‌های سعودی دانست. گروه تروریستی که چند سالی است با انواع جنایات در سوریه، عراق و چند کشور منطقه دست به کشتار مردم بی‌دفاع زد‌ه‌ و همچنان با حمایت‌های آمریکا، اسرائیل و دلارهای نفتی آل سعود به جنایات خود در منطقه ادامه می‌دهد.

آنچه که موجب بقای آن تا به امروز گشته است، چیزی جز کمک‌های مالی هنگفت برخی کشورهای خارجی و سعودی نیست. با نگاهی به چهار سال گذشته به خوبی می‌توان دریافت که آمریکا، قطر، کویت و عربستان سعودی از بزرگترین حامیان مالی تروریست‌های داعش به شمار می‌روند.

وقتی داعش موفق به ارتکاب جنایات نمی‌شود، آل‌سعود خود وارد صحنه می‌شود

با این حال به نظر می‌رسد که این گروه تروریستی جنایاتی را که شاید دیگر حوصله‌اش را ندارد اما در صدد انجام آن است را به مادر خوانده خود سفارش می‌دهد، اینبار این آل‌سعود است که به جای داعش سیاست‌های خصمانه آمریکا و اسرائیل را پیگیری می‌کند، عربستان سعودی نشان داد که در پیاده کردن اهداف شوم غرب در یمن، فاجعه منا، سوریه و سایر کشورهای منطقه موفق عمل کرده است، تا باشد سران کشورهای اسلامی بیدار شوند.

حکام بی‌لیاقت آل‌سعود خود نیز باید بداند که هرچه بیشتر در منجلابی که خود در منطقه به پا کرده، دست و پا زند، مرگ خود را تسریع بخشیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر آل سعود خونخوار
آخرین اخبار